Motorynka 1988
|
Autor |
Wiadomość |
RAV_N
Nowy

Liczba postów: 10
Imię: Rafał
Skąd: Węgrzce
Pojazd: Romet Pony
|
RE: Motorynka 1988
(24-07-2017 17:22:36)nie_mientki napisał(a): Przesadzasz Rafał.
Zważ na to, że Autor tematu wydaje się osobą o wysokiej kulturze technicznej (budowa repliki rajdowego Junaka, raczej nie wygląda na sprawkę warsztatu C&G). Więc może w młodym też płonie ten płomień. To raz.
Dwa, że dzieciaki w tym wieku dostają na komunię kłady i inne chińskie pierdziki. Jak dostanie motorynkę to nie dość że prezent lepszy, to go zahartuje. I nie rozpadnie się nagle na pół 
Co do kultury technicznej to się staram - chociaż mój Junak ma stary lakier to technicznie jest w miarę ogrnięty (tam gdzie się tylko da na oryginalnych częściach).
Z młodym już gorzej - w wieku 6 lat dostał Crossa Kuberg (czeski elektryk) i chyba nie docenił , bo za łatwo przyszło.
W jednym macie racje - jak sam nie popracuje to nie będzie szanował. Chyba remont zamiast w tajemnicy będzie robiony "wspólnymi" siłami.
(24-07-2017 17:36:45)Quake96 napisał(a): A to nie jest tak, że 301 miała ciut dłuższą ramę? Bo pamiętam, że do 301 łatwiej było wsadzić silnik od jawki, gdyż w M'kach rama była ciut za krótka i silnik musiał iść pod kątem. Tutaj widać, że okrągły bak mieści się na styk, a na ramie 301 byłaby jeszcze przerwa między bakiem a siedzeniem.
W sobote sprawdze - M1, M2 i M3 ma rozstaw osi 900mm a 301 940mm .
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-07-2017 17:40:27 przez RAV_N.)
|
|
24-07-2017 17:39:49 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Motorynka 1988 - RAV_N - 24-07-2017 17:39:49
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|