Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
2rysy w cylindrze
|
Autor |
Wiadomość |
charper
detyfusan

Liczba postów: 2,027
Imię: Wojtek
Skąd: ze wsi
Pojazd: Romet Chart
|
RE: 2rysy w cylindrze
u mnie pierścienie ładnie pasują bo kupowałem komplet, nie wiem o co chodzi. za krótki tez nie był, przynajmniej w charcie i przynajmniej od strony głowicy. wystawal około 1 mm ponad rant tulei cylindra. dodatkowa uszczelka pod cylinder rozwiazala sprawę. ten tlok musi pasować. wymiar od rantu tloka do sworznia w charcie i w ogarze 205 jest taki sam.
tutaj przykład działającego silnika na tym tloku.
https://www.youtube.com/watch?v=QyZU0WJHKoU
nie wiem jak z osiągami, ale nie powinny wiele odbiegać od nominalnego, sprawnego silnika.
roznice może powodować nieco większy luz w komorze spalania, po0nieważ tłok ogara o góry jest wypukły, a tłok od mb jest bardziej płaski. jednak roznica w wysokości od kantu do najwyższego punktu to może 2mm, zatem nie wiele, zwłaszcza że szlif tego cylindra pod tłok od mb daje około 2 cm sześcienne do pojemności więcej.
należy tez sprawdzić czy tlok nie będzie uderzal o uszczelke miedzy glowice a cylinder. koniecznie trzeba tutaj zastosować aluminiową a nie tą z klinkierytu. jeśli tlok uderza o uszczelke to nieco trzeba ten otwor powiekszyc tak żeby nie ocierał. to jedyne problemy, jakie spotkasz przy tej przeróbce.
roznice widać na tych zdjęciach
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-07-2017 22:04:36 przez charper.)
|
|
02-07-2017 21:52:28 |
|
1 osoba postawiła piwo charper za ten post:1 osoba postawiła piwo charper za ten post.
rafal.jagielski1 (07-05-2017)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: 2rysy w cylindrze - charper - 02-07-2017 21:52:28
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|