| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					KOMAR 2330 1970 - kolejny Robak
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		joozek 
 
 
		
			senior 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,411 
Imię: Józek 
Skąd: Lubin 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: KOMAR 2330 1970 - kolejny Robak 
			 
			
				Pawle   
Silniki szkieł-kuję, a potem "naturalizuję" watą stalową 000 i takie zostaną.  
O polerowaniu wibracyjnym czytałem, nawet oglądałem efekty końcowe - niestety, nie stać mnie na to    więc musi być to co jest    tez mi się to podoba   
Kartery planuję na szkle z płótnem P600, wszystkie gwinty poprawiam gwintownikiem. Wał regeneruję, chyba, że uda mi się kupić nowy "stary ZMD" w tych pieniążkach. Cylinder zawsze dostaje szlif + okna, a tłoki jak się trafi ZMD lub Almot, tak samo sworzeń i pierścienie. Łożyska PPl + japońskie uszczelniacze. Uszczelki wycinam sam z kryngielitu 0,5 między kartery na hermetyk, a pod pokrywy, cylinder i głowicę na olej - żadnego silikonu. 
Co do specyfikacji - wg "Obsługa i naprawa motorowery Romet" - znana jako "żółta książka". Na podstawie podanej tolerancji i stopnia zużycia zostawiam lub wymieniam poszczególne części, wymieniam na ZMD. Olej Lux 
Silniki robię sam od czasów POLO    
			 
			
			
 
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 15-05-2017 22:58:54 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
 
| Wiadomości w tym wątku | 
 
RE: KOMAR 2330 1970 - kolejny Robak -  joozek - 15-05-2017 22:58:54 
 | 
 
 
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |