Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Zasady PRAWIDŁOWEGO rozbierania, składania oraz regulacji silnika.
Autor Wiadomość
plusminus Offline
Technik
*


Liczba postów: 1,003
Imię: Iwo
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
Post: #6
RE: Zasady PRAWIDŁOWEGO rozbierania, składania oraz regulacji silnika.
Witajcie.
Temat ucichł, a szkoda, zaniedbałem. Myślę, że można wrzucać co jakiś czas, chociaż jakieś krótkie poradniki, może komuś się przydadzą a i ja nie zostanę skarcony przez moderatorów za odświeżenie tematu. Wink
No więc zaczynamy, dziś może tylko z krótką rzeczą, ale czasami istotną, a pomijaną, przez wiele osób.



No i teraz wielu z Was pomyśli, ale co ja robię? Wkręcam wkręt zamiast śruby? Nic bardziej mylnego. Gwinty, jakie mamy w silnikach, przeważnie składane przez wiele osób, które używały silikonu, są po prostu zabite na samym dnie owym silikonem. Prosty zabieg, wrzucenia wkręta do drewna o mniejszej średnicy i pokręcenia nim śrubokrętem, aby wyszedł z niego cały silikon potrafi uratować Nasz gwint przed szybkim zniszczeniem. I tak oto efekty.



Jeśli juz macie robić ten silnik, postarajcie się o czystość gwintów. Dzięki nim, zapewnicie szczelność karterów i mniejsze prawdopodobieństwo ich skrzywienia. Wink
Jeśli są tematy, które chcielibyście abym poruszył, proszę o krótką wiadomość, postaram się w tym temacie wyjaśnić, zobrazować. Smile
Pozdrawiam.

"Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????

To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."

Moje BP
05-02-2017 02:29:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 3 użytkowników postawiło piwo plusminus za ten post.
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Zasady PRAWIDŁOWEGO rozbierania, składania oraz regulacji silnika. - plusminus - 05-02-2017 02:29:02




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Komar ciężko pali na ciep...
Ostatni post: Leczyk_Junior
Dzisiaj 17:04:26
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 87
Problem z linka gazu koma...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 15:28:02
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 89
Romet gil 94r
Ostatni post: Kasztan
Dzisiaj 13:41:21
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 11
Remont
Ostatni post: romek
Dzisiaj 09:40:58
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 1155
Ogar 205 - problemy z bie...
Ostatni post: Maskota
Wczoraj 23:44:27
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 196
Co to za model składaka?
Ostatni post: maxior30
Wczoraj 23:43:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 92
Lagi 50 T-1 w Ogarze 200
Ostatni post: Quake96
Wczoraj 23:33:06
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 199
Co to jest Unidal?
Ostatni post: ka_losh
Wczoraj 21:45:11
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 34
Unidal?
Ostatni post: ka_losh
Wczoraj 21:43:00
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 41
Ogar 205 1987
Ostatni post: romek
Wczoraj 19:37:59
» Odpowiedzi: 52
» Wyświetleń: 4350
Dobry wieczór
Ostatni post: maxior30
Wczoraj 03:12:49
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 55
Jak wyglądały te modele w...
Ostatni post: Rometowiec_SJZ
19-06-2025 20:01:02
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 66
Wyrobiony rowek na klin w...
Ostatni post: Dinozaur
19-06-2025 12:28:44
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 259
Romet komar nie ma mocy
Ostatni post: Norweski Zomowiec
16-06-2025 21:33:59
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 974
O tym jak posiadłem FSMa ...
Ostatni post: Retrower
16-06-2025 20:27:05
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 3114

Reklama