Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Prawidłowy montaż gaźnika BING 1/14/206 z Charta.
Autor Wiadomość
JGNZM Offline
Chartełowiec
Moderatorzy


Liczba postów: 1,247
Imię: Mikołaj
Skąd: Wielkopolskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #1
Prawidłowy montaż gaźnika BING 1/14/206 z Charta.
Cześć,
Wczoraj rozebrałem gaźnik, więc postanowiłem udokumentować jak się go składa Smile Zapraszam Smile


CZĘŚĆ PIERWSZA
1. Pusty korpus gaźnika, od spodu i góry.


2. Elementy, które będziemy montować od spodu; dysza, pływak, zaworek, pręcik pływaka, śruba z sitkiem oraz "ustnik" na wężyk.

3. W takiej kolejności powinny być założone podkładki i "ustnik".

4. Teraz należy śrubę wkręcić w korpus, a "ustnik" ustawić tak, by wężyk nie dotykał cylindra lub głowicy (najlepiej w stronę schowka). Na zdjęciu nie jest ustawiony!

5. Zaworek należy umieścić w wycięciu w blaszce pływaka.

6. Teraz należy z WYCZUCIEM wkręcić dyszę, oczywiście odpowiednim śrubokrętem, by nie zniszczyć jej lub nawet rozkalibrować!

7. Miseczkę pływaka najlepiej dokręcić ręką, dość mocno, by w razie potrzeby bez użycia klucza szło to łatwo odkręcić.


CZĘŚĆ DRUGA
1. Elementy, które będziemy montować od góry.

2. Tak powinny być one prawidłowo złożone.


3. Polecam sobie jedną ręką, jak na zdjęciu, przytrzymać kopułkę a drugą dokręcić śruby.

4. Ssanie włączone.

5. Ssanie wyłączone - po dodaniu gazu odskoczy o tyle, o ile ruszymy manetką.

6. Tutaj powinien być oring!

7. Złożony gaźnik od góry.

Od boku



Jeśli ktoś zna prawidłową nazwę tego "ustnika" to poproszę napisać tutaj lub na PW Smile
17-12-2016 18:10:04
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 7 użytkowników postawiło piwo JGNZM za ten post.
Reklama
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Prawidłowy montaż gaźnika BING 1/14/206 z Charta. - JGNZM - 17-12-2016 18:10:04




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: SyQs92 , 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Problem z linka gazu koma...
Ostatni post: Konrad DD
Dzisiaj 12:57:23
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 74
Remont
Ostatni post: romek
Dzisiaj 09:40:58
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 1137
Ogar 205 - problemy z bie...
Ostatni post: Maskota
Wczoraj 23:44:27
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 189
Co to za model składaka?
Ostatni post: maxior30
Wczoraj 23:43:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 89
Lagi 50 T-1 w Ogarze 200
Ostatni post: Quake96
Wczoraj 23:33:06
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 191
Komar ciężko pali na ciep...
Ostatni post: schabowy07
Wczoraj 22:40:40
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 80
Co to jest Unidal?
Ostatni post: ka_losh
Wczoraj 21:45:11
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 33
Unidal?
Ostatni post: ka_losh
Wczoraj 21:43:00
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 39
Ogar 205 1987
Ostatni post: romek
Wczoraj 19:37:59
» Odpowiedzi: 52
» Wyświetleń: 4343
Dobry wieczór
Ostatni post: maxior30
Wczoraj 03:12:49
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 52
Jak wyglądały te modele w...
Ostatni post: Rometowiec_SJZ
19-06-2025 20:01:02
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 64
Wyrobiony rowek na klin w...
Ostatni post: Dinozaur
19-06-2025 12:28:44
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 258
Romet komar nie ma mocy
Ostatni post: Norweski Zomowiec
16-06-2025 21:33:59
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 970
O tym jak posiadłem FSMa ...
Ostatni post: Retrower
16-06-2025 20:27:05
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 3113
Problem ze sprzęgłem Rome...
Ostatni post: Ambero25
15-06-2025 22:48:27
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 307

Reklama