Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Linka od biegów wchodzi zbyt głęboko w korpus.
Autor Wiadomość
romet7678 Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 134
Imię: Kamil
Skąd: Konin
Pojazd: Romet Pony
Post: #7
RE: Linka od biegów wchodzi zbyt głęboko w korpus.
No więc tak: Zakupiłem taką właśnie rurkę, zgrzałem i niestety jest za wielka bo nadal linka wchodzi w korpus. Zrobiłem jeszcze inną rzecz mianowicie, miałem nowy odlew korpusu manetki nagwintowałem dziurę do śruby dociskowej, zamontowałem inną rączkę i wynik jest taki że: Gdy przełączę na drugi bieg wodzik idzie maksymalnie w stronę sprzęgła, na bieg jałowy(0) wodzik jest na środku i mam luz na kole podczas kopnięcia trochę ciężko idzie i nie słychać pracy tłoka,silnika ? Jak by wcale nie miała biegu jałowego, a jak zrobię pierwszy bieg wodzik idzie maksymalnie w lewo, brak luzu na kole. Przy zmianie biegu ta osłonka z tymi dwoma blokadami jest w miejscu nie idzie w korpus ani się nie cofa. Jedynie drut się wysuwa do przodu. Przy silniku tam gdzie ta dziura linka się nie cofa ani nie idzie do przodu. Powiedzcie mi czy mógł bym wstawić silnik bez cięcia ramy z numerem 017 albo inny z biegami w nóżce ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-11-2016 23:28:31 przez romet7678.)
13-11-2016 23:27:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Linka od biegów wchodzi zbyt głęboko w korpus. - romet7678 - 13-11-2016 23:27:01




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
SWAP silnika do komarka
Ostatni post: Kacperek
Dzisiaj 17:54:51
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 4
FSM Cross 2 - 1985
Ostatni post: Fiejosolo5
Dzisiaj 15:56:52
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 5799
Romet 50 T-1 od znajmowgo
Ostatni post: romek
Dzisiaj 11:38:34
» Odpowiedzi: 42
» Wyświetleń: 11237
Moja Pierwsza - Romet Pon...
Ostatni post: romek
Wczoraj 22:49:47
» Odpowiedzi: 111
» Wyświetleń: 42637
Iskrzenie sie platynek
Ostatni post: Merfix
Wczoraj 21:55:34
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 60
Remont
Ostatni post: Dinozaur
Wczoraj 21:54:18
» Odpowiedzi: 27
» Wyświetleń: 1584
Romet Kadet M780W '88 tab...
Ostatni post: romek
Wczoraj 20:31:35
» Odpowiedzi: 33
» Wyświetleń: 3993
Kuppię Ogara 205
Ostatni post: Elektronik
Wczoraj 14:37:08
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 82
Problem z linka gazu koma...
Ostatni post: Konrad DD
22-06-2025 13:05:30
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 282
Mój pierwszy Ogar 200
Ostatni post: Quake96
21-06-2025 22:35:23
» Odpowiedzi: 1535
» Wyświetleń: 842247
"Pszczółka" , czyli kolej...
Ostatni post: Quake96
21-06-2025 22:35:21
» Odpowiedzi: 583
» Wyświetleń: 198426
Co to jest Unidal?
Ostatni post: Dawdzio
21-06-2025 19:03:10
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 145
Komar ciężko pali na ciep...
Ostatni post: Leczyk_Junior
21-06-2025 17:04:26
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 268
Romet gil 94r
Ostatni post: Kasztan
21-06-2025 13:41:21
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 97
Ogar 205 - problemy z bie...
Ostatni post: Maskota
20-06-2025 23:44:27
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 329

Reklama