| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 0 głosów - 0 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					Mała predkosc Romet Ogar 205
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		lincoln_88 
 
 
		
			Uczeń 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 258 
Imię: Michał 
Skąd: Pilawa 
Pojazd: Romet Ogar 205 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Mała predkosc Romet Ogar 205 
			 
			
				Te silniki nie należały do najmocniejszych, a same pojazdy do demonów prędkości. Ogólnie Ogar 205 był pojazdem, który miał za zadanie przejechać z miejsca A w miejsce B max we 2 osoby. Książkowe 45, później zostało zmienione na 40. Ja u siebie miałem 38z z tyłu i też nie było rewelacji (chwilowo łapał moooże 42). Po za tym weź pod uwagę, że silnik nie zawsze ma moc pociągnąć resztę po zmianie przełożeń. Pamiętam jak w Rieju RR (AM6) miałem przełożenia 11/52 i samemu czy we 2 osoby zawsze max był 80, górka, nie górka, czy wiało czy nie. Zawsze bez redukcji i szybciej nie chciał. Potem założyłem przód 13z. Biegi eleganckie, dłuższe, przyjemniej się jeździło. Ale siadły 2 osoby, była górka czy cokolwiek to musiałem redukować, bo silnik nie miał mocy pociągnąć po prostu tego przełożenia. Opór był większy niż moc silnika i był wrażliwy na każdą zmianę warunków na drodze. Żeby ruszyć już nie było tak łatwo i się tak nie wkręcał. Dodam, że to silnik co miał 8 KM, a nie niecałe 2. Ewentualnie zmień zębatkę na nieco większą (tył), to silnik się wyżej wkręci, bo będzie miał lżej, ale nie obiecuję poprawy. Jeśli poziom paliwa, iglicę i resztę masz wyregulowane no to ja nic więcej nie poradzę. Oczywiście-możesz się bawić w polerowanie karterów, podpiłowanie tłoka, większy gaźnik, powiększenie kanałów, dolotu itd, ale różnica będzie max 2km/h. Te silniki nie były zbyt podatne na tuning, a jeśli już to dramatycznie spadała ich żywotność.  
 
P.S Ja u siebie na chińskim gaźniku w jednym z ogarów śrubę od mieszanki dałem na maxa wkręconą, a powietrze zdławiłem sobie (zdławiłem dolot-blaszką z dziurkami). Rzeźba, ale działało. I wtedy do takiego gaźnika ustawiłem dopiero zapłon.
			 
			
			
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-08-2016 16:56:40 przez lincoln_88.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 08-08-2016 16:56:31 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo lincoln_88 za ten post:1 osoba postawiła piwo lincoln_88 za ten post. 
		zakrzes (08-09-2016)
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
 
| Wiadomości w tym wątku | 
 
RE: Mała predkosc Romet Ogar 205 -  lincoln_88 - 08-08-2016 16:56:31 
 | 
 
 
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |