Od strony zapłonu, tulejka wydaje się być w całkiem jeszcze dobrym stanie bo luz jest nie wielki, natomiast od strony sprzęgła tulejka jest wyczuwalnie o wiele luźniejsza - ale nie wiem w jakim stopniu jest tutaj zużycie bo nie mam porównania.
Do obu tulejek mam dostęp od tyłu bo przy zapłonie nie mam tam żadnej zaślepki, a od strony sprzęgła jest otwarty karter.
Martwi mnie jednak fakt że nie jest to chyba prosty zabieg i bez odpowiednich narzędzi mogę się przejechać...
Jak bardzo jest wytarta już ta tuleja lub jak długo jeszcze ona "wytrzyma" zanim reszta skrzyni się posypie z tego powodu... 100km ? 1k km ? 10k km ?
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.