Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ocena stanu cylindra i identyfikacja cześci w silniku 023
|
Autor |
Wiadomość |
Maciek_Krk
Uczeń

Liczba postów: 138
Imię: Maciek
Skąd: Kraków
Pojazd: Romet Kadet
|
Ocena stanu cylindra i identyfikacja cześci w silniku 023
Witam,
Jestem w trakcie przygotowywania się do remontu/renowacji kapitalnej Rometa Kadeta M-780 z 85' roku.
Mam prośbę o pomoc w ocenie stanu cylindra. Cylinder raczej oryginalny PRL. Jakoś 5 lat temu został wykonany 1 szlif, jednak silnik nie pracował nawet 5 min od tamtego czasu, a motor stał pod zadaszeniem na zewnątrz. W związku z tym pojawiły się mikro wżery na jego powierzchni i teraz nie wiem czy jest to "poważna" sprawa i konieczny jest kolejny szlif, czy jednak można to zostawić i przy procesie docierania one znikną i problemu nie będzie?
Przesyłam zdjęcia poniżej.
https://zapodaj.net/adb9ceb6eb602.jpg.html
https://zapodaj.net/334978116bbc1.jpg.html
https://zapodaj.net/46b39fcc686f5.jpg.html
Oraz prosił bym o identyfikację - profesjonalną nazwę - tej części od strony sprzęgła, na wałku startera, ponieważ jest na niej pęknięcie i chciał bym kupić nowy element, tylko nie wiem jak się on profesjonalnie nazywa.
Zdjęcia poniżej:
https://zapodaj.net/8a79befd11013.jpg.html
https://zapodaj.net/62502d7d3acba.jpg.html
Aha, dodatkowe ekstra pytanie do tematu, przeczytałem gdzieś że pomiędzy łożyskami na wale korbowym od strony magneta powinna być podkładka. U mnie takiej nigdy nie było. Jakiej grubości i wielkości powinna być taka podkładka i czy da się ją kupić ? Bądź zastosować inną ?
Pozdrawiam !
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-07-2016 16:54:49 przez Maciek_Krk.)
|
|
18-07-2016 16:50:24 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
Ocena stanu cylindra i identyfikacja cześci w silniku 023 - Maciek_Krk - 18-07-2016 16:50:24
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|