Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Gaśnie, prycha, a mam luźny wał
|
Autor |
Wiadomość |
Alex Tom
Nowy
Liczba postów: 46
Imię: Olo
Skąd: Rossosz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Gaśnie, prycha, a mam luźny wał
Chciałbym trochę ujednolicić temat odnośnie luzu osiowego.
W komarze, którego robię mam luz osiowy na wale około 1mm.
Teraz stoję przed pytaniem czy rozpoławiać silnik by wymienić łożyska czy zostawić tak? Ale czy jeśli zostawię mogą być jakieś tego konsekwencje? Np. za ileś tam km wyrobi się coś jeszcze bardziej itd itd.
Ale najbardziej mnie interesuje czy w silniku Komara czyli S38 dopuszczalny jest jakikolwiek luz osiowy? Jeśli nie to bez dyskusji go rozpoławiam.
Czytając inny temat o luzie osiowym tylko, że w Romecie w silniku 023 jedni pisali, że silnik do remontu a inni, że te silniki tak mają i to jest ok. Już mi się myli.
No chyba, że w Komarze nie powinno być żadnego luzu a w Romecie powinien być bo tak jest skonstruowany silnik. Ale głównie chodzi mi o Komarka.
Chciałbym aby ktoś mógł to uściślić i wyjaśnić raz a dobrze
|
|
19-03-2016 02:58:03 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Gaśnie, prycha, a mam luźny wał - Alex Tom - 19-03-2016 02:58:03
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|