4x Romet 50-T-1 1975-76 r. - Szatek
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,411
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: 4x Romet 50-T-1 1975-76 r. - Szatek
Zrób tak jak napisałem, wymień tą rurkę w ramie. Oszlifuj ramę do gładkości i dopiero wspawaj tą rurkę. Dlaczego migomatem? To proste, będzie gładki i czysty spaw bez szlaki. Łatwiej i ładniej to oszlifujesz. Dla mnie jest nieważne stwierdzenie, że "przecież tego nie będzie widać"  ma być lepiej niż z fabryki, np tak to robiłem w moim 2350. Mogłem kupić niby nowe, ale wolałem naprawić te jego "nogi"
Co do ośki nóżki centralnej, pewnie masz ją od modelu z profilowaną ramą Polo/Pegaz/Kadet itp, tam były dłuższe. Nie może się przesuwać, dotnij i nawierć nowy otwór pod zawleczkę. Ja dodatkowo daję podkładkę, by zawleczkę nawet lekko wbić młotkiem gumowym.
Tu na dole, ale widać
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
27-02-2016 21:21:56 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: 4x Romet 50-T-1 1975-76 r. - Szatek - joozek - 27-02-2016 21:21:56
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|