Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
|
Autor |
Wiadomość |
Szatek
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3
Liczba postów: 742
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
|
RE: Romet 2362, czyli "Pierwsza, turystyczno - sportowa pięćdziesiątka" od Szatka
Właśnie zobaczyłem, że w Twojej 50-M-2 masz inną osłonę tłumika.
Długość się zgadza, ale reszta nie - moja osłona jest mocowana w trzech miejscach
(02-01-2016 20:43:40)Szatek napisał(a): Ciekawy jest też fakt, że na ostatnim miejscu w numerze widnieje także niewyraźne "0", co może oznaczać pomyłkę, lub to, że rama 50-TS-1 to przerobiona rama Komara Sport (w co wątpię).
Jest to pomyłka w fabryce, ponieważ tabliczki znamionowe zakładano dopiero po ukończeniu motoroweru.
(05-01-2016 01:36:11)Komar_126 napisał(a): Pomijając fakt, że MC1 to nie prototyp Rometu to spoko /// Quake
(05-01-2016 01:47:44)Szatek napisał(a): A prawdopodobnie nawet nie był prototypem Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Pojazdów Jednośladowych jak można wyczytać w internecie 
Romet y MC-1, były wyprodukowane przez Zakład Doświadczalny Rometu (różne nazwy na przestrzeni lat) na zlecenie Polskiego Związku Motorowego. OBR stworzył do nich jedynie dokumentacje techniczną.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-01-2016 20:18:10 przez Szatek.)
|
|
28-01-2016 20:13:47 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Romet 2362, czyli "Pierwsza, turystyczno - sportowa pięćdziesiątka" od Szatka - Szatek - 28-01-2016 20:13:47
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|