4x Romet 50-T-1 1975-76 r. - Szatek
|
Autor |
Wiadomość |
Szatek
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3
Liczba postów: 742
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
|
RE: 4x Romet 50-T-1 1975-76 r. - Szatek
W międzyczasie zdecydowałem się wyjąć i rozebrać sprzęgło trzytarczowe z silnika do Rometa z Warki.
Schemat:
Kompletne sprzęgło:
Różnice w porównaniu do dwutarczowego sprzęgła:
1. Wysokość kosza sprzęgła (bez koła zębatego):
- dwutarczowego - 22 mm;
- trzytarczowego - 24 mm.
2. Montaż koła zębatego kosza sprzęgła:
- dwutarczowe - przyspawane (sztywne);
- trzytarczowe - wprasowane (luźne - prawdopodobnie wyrobione).
3. Wysokość "poprzeczek" w tarczy dociskowej:
- dwutarczowe - 20,5 mm;
- trzytarczowe - 23,5 mm (luźne, prawdopodobnie wyrobione).
4. Ilość i rodzaj tarcz wewnętrznych:
- dwutarczowe - jedna tarcza bez wytoczenia (płaska, grubość 2 mm);
- trzytarczowe - dwie tarcze z wytoczeniem (wypukłe, grubość 1 mm).
5. Zabierak sprzęgła:
- dwutarczowe - nowego typu;
- trzytarczowe - starego typu.
6. Wysokość sprężyny:
- dwutarczowe - 43 mm;
- trzytarczowe - 35 mm.
*7. Gwint na wale od strony sprzęgła:
- dwutarczowe - M10;
- trzytarczowe - M8.
*Mało istotna i nie pewna różnica dotycząca wału.
Pozdro.
|
|
30-10-2015 16:30:57 |
|
3 użytkowników postawiło piwo Szatek za ten post:3 użytkowników postawiło piwo Szatek za ten post.
ananas (10-31-2015), ApriliaMxByLaxa (03-10-2017), nie_mientki (10-30-2015)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: 4x Romet 50-T-1 1975-76 r. - Szatek - Szatek - 30-10-2015 16:30:57
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|