| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Poradnik dla Lakiernika
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		lincoln_88 
 
 
		
			Uczeń 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 258 
Imię: Michał 
Skąd: Pilawa 
Pojazd: Romet Ogar 205 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Poradnik dla Lakiernika 
			 
			
				Znaczy na rdzę nie ma zasady. Zdarzało się, że w środku lata potrafiliśmy wymieniać całe progi, zabezpieczać itd, a na zimę wyłaziło, a czasami przylatywała osoba w środku zimy, aby w pół dnia zaszpachlować dziury, aby przegląd zrobić i po 3-ech latach nic nie wyłaziło. Swoją drogą to też kwestia auta i ile było razy robione. Swoją drogą ten epoksyd to sporny temat. Ja nie stosowałem i się trzymało, a że jest potrzeba to może i jest. Defakto jeszcze nie miałem potrzeby szpachlować spawów i miejsc, gdzie faktycznie wypadałoby czymś to zabezpieczyć, przed położeniem szpachli. Nie mniej jednak wychodzę z założenia, że z epoksydem szpachla odpadnie dopiero jak od spodu będzie dziura i nie będzie miała się czego trzymać, a bez niego, po prostu odpadnie jak się zrobi wilgoć. Szpachla z tego co pamiętam to popękała na dachu w aucie, które stoi 10 lat pod plandeką i jest tam ciągle wilgoć. Nie wiem jak by było z epoksydem. Trzeba sprawdzić i postawić auto na kolejne 10 lat    No ale dzięki za uwagi. Kwestia szpachli rozwiązana, aczkolwiek nie sądziłem, że w tym poście to będzie najbardziej sporny problem   
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 18-06-2015 17:05:32 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
 
| Wiadomości w tym wątku | 
 
RE: Poradnik dla Lakiernika -  lincoln_88 - 18-06-2015 17:05:32 
 | 
 
 
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |