Poradnik dla Lakiernika
|
Autor |
Wiadomość |
lincoln_88
Uczeń

Liczba postów: 258
Imię: Michał
Skąd: Pilawa
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Poradnik dla Lakiernika
Znaczy na rdzę nie ma zasady. Zdarzało się, że w środku lata potrafiliśmy wymieniać całe progi, zabezpieczać itd, a na zimę wyłaziło, a czasami przylatywała osoba w środku zimy, aby w pół dnia zaszpachlować dziury, aby przegląd zrobić i po 3-ech latach nic nie wyłaziło. Swoją drogą to też kwestia auta i ile było razy robione. Swoją drogą ten epoksyd to sporny temat. Ja nie stosowałem i się trzymało, a że jest potrzeba to może i jest. Defakto jeszcze nie miałem potrzeby szpachlować spawów i miejsc, gdzie faktycznie wypadałoby czymś to zabezpieczyć, przed położeniem szpachli. Nie mniej jednak wychodzę z założenia, że z epoksydem szpachla odpadnie dopiero jak od spodu będzie dziura i nie będzie miała się czego trzymać, a bez niego, po prostu odpadnie jak się zrobi wilgoć. Szpachla z tego co pamiętam to popękała na dachu w aucie, które stoi 10 lat pod plandeką i jest tam ciągle wilgoć. Nie wiem jak by było z epoksydem. Trzeba sprawdzić i postawić auto na kolejne 10 lat  No ale dzięki za uwagi. Kwestia szpachli rozwiązana, aczkolwiek nie sądziłem, że w tym poście to będzie najbardziej sporny problem
|
|
18-06-2015 17:05:32 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Poradnik dla Lakiernika - lincoln_88 - 18-06-2015 17:05:32
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|