Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
223 problemy jak cieply
|
Autor |
Wiadomość |
Zloty
Nowy

Liczba postów: 5
Imię: Adam
Skąd: MLK
Pojazd: Inny
|
RE: 223 problemy jak cieply
Maly przelom i problem prawie solved. Zebatka, ktora podmienialem miala 12z a nie 11z jak myslalem i do niej powrocilem bo w stani byla nienagannym. Przy okazji wyjalem platynki zeby miec 100% pewnosci, ze to nie one. Byly zaolejone- przemylem je benzyna, kowadelko i mloteczek byly nierowne, na styku zaczalem czyscic papierem sciernym ale szlo jak krew z nosa to wspomoglem sie szlifierka. Z wyobraznia delikatnie przytykalem do tarczy a na koniec spilowalem delikatnie rancik tworzac polokragly element. Po zlozeni, spadla szybkosc wchodzenia na vmax ale sama predkosc moze nieznacznie tylko. Prawie wszystkie objawy ustaly, elegancko reaguje na manetke, ma power i nawet na 3 biegu przyspiesza. Pozostalo tylko objaw, ze po jezdzie vmax przez dluzszy czas jak przyhamuje, zredukuje bieg, zakrecam i dodam mu gazu to reaguje gasnieciem. Na wolnych pracuje elegancko a jak dodam gazu jest buu jakby go zalewalo i gasnie. Na wolnych obrotach i przy wolnym schodzeniu do nizszych obrotow ten objaw niewystepuje tylko po dluzszej jezdzie, wcisnieciu hamulca i zakrecaniu jest buuu jak dodam gazu.
P.S jako ciekawostke dodam, ze dla testow podnioslem iglice na 2 zabek przed koncem na co motor zareagowal jakby dostal turbo. Strach bylo wsiadac bo wyrywal sie spod tylka i mocno trzeba bylo trzymac kierownik bo potrafil uciekac z rak na 1 biegu wyprawial cuda i na 2 radzil sobie tez lepiej, szybciej sie wkrecal ale na 3 tylko podtrzymywal. Z delikatnej gorki szedl jak szatan poprawnie sie wkrecajac na 3 biegu. Zeby nie bylo tak super przestal pracowac na wolnych, power mial tylko na wyzszych obrotach a na wolniejszych sie dusil. Zalewalo go, swieca czarna i mokra. Z przykroscia powrocilem do ostatniej dziurki na iglicy.
Tak sie zastanawiam czy to wlasnie przepustnica moze byc winna. Iglica i ten rozpylacz w ktory ona wchodzi, mogly sie troszke wytrzec i dostaje zbyt bogata mieszanke. Da sie to jakos sprawdzic czy zostaje tylko podmianka gaznika?
Silnik byl odblokowywany przez poprzedniego wlasciciela. W kroccu jeden z rogow minimalnie byl nierozpilowany takie zaokraglenie 1mm pozostalo. Moze to miec jakis wplyw?
|
|
09-03-2015 15:12:00 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: 223 problemy jak cieply - Zloty - 09-03-2015 15:12:00
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|