Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
223 problemy jak cieply
|
Autor |
Wiadomość |
jurek_j
Technik

Liczba postów: 830
Imię: J
Skąd: FGW
Pojazd: Romet Kadet
|
RE: 223 problemy jak cieply
U mnie iglica jest rowek niżej. Tak zawsze zalecali i tego się trzymam. Jeśli chodzi o wygięcie blaszki regulującej poziom benzyny - trzeba znaleźć złoty środek. Kiedyś zmierzyłem odległość między blaszką a dnem pokrywki komory pływaka, to było chyba jakieś 6,5mm, kumpel ustawił u siebie, bo też nie mógł z tym dojść do ładu, no i okazało się, że to było to ustawienie. W sumie może znajdę ten gaźnik gdzieś w szpargałach, to mogę zmierzyć.
Zabezpieczenie iglicy na drugi rowek od góry, podreguluj pod to gaźnik. Świeca powinna oczywiście być rdzawo-brązowa. Taka kawa z mlekiem jednak jest dokładniejszym odnośnikiem - przy rdzawej (ciemnej) skład mieszanki jest delikatnie za bogaty, ale na tym też da się jeździć bez problemu.
Nagłe otwarcie przepustnicy dla gaźnika faktycznie nie jest dobre, ale te objawy nie powinny być aż takie. Moje 223 bez zarzutu reaguje na dodani gazu, czy liche, czy do końca manetki. Zębatka 13z w zdrowym, odblokowanym silniku też nie jest zła, czasami warunki pogodowe (wiatr...) spowalniają sprzęt, ale to znowu na dwójcie i tak idzie w opór, a na trójce dopiero ma jakieś problemy, tylko to się czuje. No zmień tą zdawczą, łatwiej będzie wyregulować silnik w sumie.
|
|
07-03-2015 12:32:04 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: 223 problemy jak cieply - jurek_j - 07-03-2015 12:32:04
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|