Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
223 problemy jak cieply
|
Autor |
Wiadomość |
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,755
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: 223 problemy jak cieply
Starałem się to całe przeczytać, ale tyle tego, że plącze mi się przed oczami  . Ogólnie to, że słabnie po rozgrzaniu to normalna sprawa. U mnie w obu Ogarach jest to samo, że po rozgrzaniu silnik staje się bardziej "ospały" niż zimny. Polecam ustawić iglicę na drugi rowek od góry. Do tego jak już tak precyzyjnie podchodzisz do sprawy to zmierz kompresję i porównaj ją z wartościami podanymi w literaturze dot. tych silników. Przy słabszej kompresji na 13z może mieć problemy z jazdą. Jeśli już chcesz zmienić zębatkę to w żadnym wypadku na 11z, chyba że mieszkasz w okolicy gdzie masz sporo wzniesień. 12z powinna być odpowiednia jeśli silnik nie daje rady z 13z. Tłok jakby puchnął to nie ujechałbyś tym za czort, wiem, bo miałem i taki przypadek.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
06-03-2015 14:42:56 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: 223 problemy jak cieply - Quake96 - 06-03-2015 14:42:56
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|