Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 głosów - 1 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Poprawność składania oryginalnego tłumika Ogar 200
Autor Wiadomość
parczi Offline
Nowy
*


Liczba postów: 62
Imię: Łukasz
Skąd: Pomorskie
Pojazd: Inny
Post: #1
Poprawność składania oryginalnego tłumika Ogar 200
Witajcie!
Posiadam Ogara 200 (silnik 223) lecz mam dylemat co do tłumika. Ten który był przy pojeździe był już tknięty ręką jakiegoś tunera, powiercony czyli śmietnik. Kupiłem drugi, niewiercony. Po rozebraniu obydwa tłumiki miały inne ułożenie wnętrzności, w tym dławik. Zamieszczam trzy zdjęcia poglądowe, wydaje mi się że prawidłową kolejność prezentuje tłumik na górze zdjęć:


element z złożony z dławika i dwóch pokrywek, tą stroną wchodzi do wnętrza tłumika



widok z boku


po włożeniu dławika z tymi puszkami do środka, w stronę zewnętrzną wystaje element z dwoma krućcami, następnie ostatnie denko skierowane dwoma krućcami do środka.


sugerując się tym obrazkiem to ten dławik z puszkami jest chyba odwrotnie (tak jak tłumik z dołu zdjęć) lecz podejżewam że tłumik niewiercony nigdy wcześniej nie był rozkładany i nikt nie zmienił kolejności, proszę więc o podpowiedź jak go poprawnie złożyć



co to jest za element zaznaczony cyfrą 7?? nie miałem go w żadnym tłumiku.

i jeszcze jedno pytanie. Czym się różni tłumik od ogara 200 z silnikiem jawa od ogara 205 z silnikiem romet. Mam na myśli tłumiki te co na załączonych zdjęciach. z technicznego punktu widzenia różnica w bebechach powinna być, to są dwa całkiem inne silniki.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-02-2015 17:58:30 przez parczi.)
22-02-2015 17:55:03
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Poprawność składania oryginalnego tłumika Ogar 200 - parczi - 22-02-2015 17:55:03




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Dezamet 019 regeneracja g...
Ostatni post: Bob_Harley
Dzisiaj 18:48:27
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 15
silnik dezamet 029
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Dzisiaj 16:05:36
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 9789
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 15:37:46
» Odpowiedzi: 253
» Wyświetleń: 28954
Komar 2352 1984r
Ostatni post: romek
Dzisiaj 13:51:52
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 57
Romet kadet kopniak łapie...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 13:43:34
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 68
Liczba oktanowa a ustawie...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Dzisiaj 01:38:34
» Odpowiedzi: 67
» Wyświetleń: 10059
Brak maksymalnej mocy, pr...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 01:20:56
» Odpowiedzi: 61
» Wyświetleń: 5276
Romet 50-T1 Tramwajarza
Ostatni post: romek
09-11-2025 10:35:50
» Odpowiedzi: 21
» Wyświetleń: 5897
Remont rometa Polo M-760
Ostatni post: romek
09-11-2025 10:34:31
» Odpowiedzi: 43
» Wyświetleń: 8334
Fatalny stan techniczny R...
Ostatni post: Bob_Harley
08-11-2025 02:06:02
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 334
ZIF widelec
Ostatni post: romek
07-11-2025 22:53:32
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 175
cześć
Ostatni post: siendziaty
07-11-2025 20:52:34
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 124
Problem z światłem
Ostatni post: romek
07-11-2025 19:21:46
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 187
Problem ze światłami
Ostatni post: snieznykoczkodan
07-11-2025 17:31:53
» Odpowiedzi: 53
» Wyświetleń: 35920
Pomocy
Ostatni post: Rometowiec_SJZ
06-11-2025 19:00:06
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 177

Reklama