Chart by Janusz94
|
Autor |
Wiadomość |
janusz94
Rezonator

Liczba postów: 65
Imię: Janusz
Skąd: wlkp
Pojazd: Inny
|
RE: Chart by Janusz94
Komprecha a stopień sprężenia to dwie różne rzeczy.
Stopień sprężenia ponad 15:1 ale mało kto powie otwarcie że stopień sprężenia w 2t powinien być liczony inaczej, tj. od momentu zamknięcia okna wydechowego czyli zamiast pojemności skokowej 114cc w moim przypadku należałoby podstawić 54,6cc co daje już 7,18:1 gdzie na spalanie stukowe nie ma szans 
Kompresja mierzona watpliwym manometrem wskazywała zaledwie 7,5bar ale nie było szczelności. Musze przywieść manometr od znajomego, wtedy sprawdzę dokładniej.
Zresztą gdyby dochodziło do typowego spalania detonacyjnego to nie da się zgasić silnika po wyłączeniu zapłonu ten nadal pracuje bez zauważalnych zmian
|
|
01-02-2015 21:02:36 |
|
1 osoba postawiła piwo janusz94 za ten post:1 osoba postawiła piwo janusz94 za ten post.
Kanilox (02-01-2015)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Chart by Janusz94 - janusz94 - 01-02-2015 21:02:36
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|