| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 3 głosów - 4.67 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					73,87 Wigry, 66 Olimpia, 90 Zenit by chmielu17
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		Chmielu17 
 
 
		
			Praktykant 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 372 
Imię: Ardian 
Skąd: Nowa Sól 
Pojazd: Romet 100 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: 73,87 Wigry, 66 Olimpia, 90 Zenit by chmielu17 
			 
			
				Dzisiaj wziąłem umyłem Zenita, naklejki się rozjaśniły, zaczęły ładniej wyglądać, mimo tego, że są trochę zniszczone. Założyłem kremowe manetki, zamiast czarnych i założyłem odblask półprzezroczysty na koło, muszę zdobyć drugi taki sam odblask oraz w końcu tylny błotnik. 
       
Oglądałem też ramę od "73" i co się okazało, rura podsiodłowa jest krzywa w stosunku do rury supportu, na trójkącie przy tylnych hakach zgrzew z lewej strony puścił od naprężenia. Rama mimo mozolnych napraw nigdy nie będzie jednośladem  . Dlatego wpadłem na całkiem ciekawy pomysł. Ostatnio znalazłem na złomie ramę od Wigry prawdopodobnie dwójki, która nie ma nabitych numerów i jest identycznie podobna do "jedynki" oraz najważniejsze nie posiada śladów napraw i uszkodzeń  . W planie mam przenieść numery nadwozia z "73" na nieuszkodzoną ramę. Myślę, że to będzie najlepsze rozwiązanie, ponieważ najlepszy spawacz nie zrobi tak jak fabryka. A mi zależy na fabrycznym wyglądzie. 
 
Zapewne niektórym nie będzie się to podobać, ale tak też robią z samochodami klasycznymi przykład w linku. Tu jest akurat nowe nadwozie.
 http://www.czarprlu.pl/?cat=18
			 
			
			
 
https://www.facebook.com/Zastava-Mediter...847651863/ - moja Zastava 1100p Mediteran
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 15-08-2014 22:54:56 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
 
| Wiadomości w tym wątku | 
 
RE: 73,87 Wigry, 66 Olimpia, 90 Zenit by chmielu17 -  Chmielu17 - 15-08-2014 22:54:56 
 | 
 
 
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |