| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 3 głosów - 4.67 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					73,87 Wigry, 66 Olimpia, 90 Zenit by chmielu17
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		Chmielu17 
 
 
		
			Praktykant 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 372 
Imię: Ardian 
Skąd: Nowa Sól 
Pojazd: Romet 100 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Mesko Olimpia 1966, Wigry 3 1987 i Zenit 1990 i  by Chmielu17 
			 
			
				Dzięki  Wigrus za odpowiedzi  . Dziś wziąłem "73" na stół operacyjny rozebrałem resztę tego zacnego pojazdu. Naciągnąłem ramę z tyłu, ponieważ była trochę skrzywiona, widelca nie będę wymieniał udało mi się go wyprostować sprawdzałem poziomicą czy nie jest zwichrowany, ale jest prosty. Mój tata doradził mi jak mam wyprostować ramę, która jest krzywo przez kogoś zespawana po przełamaniu. Plan opiera się na tym aby rozdzielić Wigry na dwie połowy na zawiasie. Następnie zeszlifować ten duży glutospaw w przedniej części roweru ale tylko z prawej strony. Po przeszlifowaniu element będzie naciągnięty aby był prosty, a następnie złapany punktowo i zalany spawem "po bożemu". Jeszcze mocowanie osłony muszę zmienić bo te woła o pomstę. Zostanie tylko zdobycie części, zerwanie lakieru i do podkładu  . 
 
Zdjęcia 
1. Przedstawia skrzywiony tył, który został naprostowany. 
2. Mocowanie przednie osłony. 
3. Widać glutospaw i skrzywioną przednią część roweru. 
4. Naprostowany widelec nie wzorować się na kole, które jest krzywe.
        
			 
			
			
 
https://www.facebook.com/Zastava-Mediter...847651863/ - moja Zastava 1100p Mediteran
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 25-05-2014 22:58:23 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
 
| Wiadomości w tym wątku | 
 
RE: Mesko Olimpia 1966, Wigry 3 1987 i Zenit 1990 i  by Chmielu17 -  Chmielu17 - 25-05-2014 22:58:23 
 | 
 
 
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |