| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Mój pierwszy Ogar 200
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		Quake96 
 
 
		
			Pyr pyr, wrum, wrum :D 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 2,790 
Imię: Piotr 
Skąd: Bydgoszcz 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Mój pierwszy Ogar 200 
			 
			
				Dzisiejsze doświadczenia mogę opisać tylko tak - Ten silnik remontował chyba sam szatan    .
 
Gdy pierwszy raz dzisiaj ruszyłem Ogarem, to z jedynki wnet rwał się na jedno koło    . Kompresja bajeczna, pali bez problemu, rozpędza się szybciej niż natychmiast, czego chcieć więcej? No dobra, można by jeszcze chcieć normalnego sprzęgła i działających świateł, ale to ogarnie się jutro, bo dziś kumpel miał zajob w pracy i nie wyrobił się z czasem. Mimo w/w wad, udało mi się dzisiaj pojeździć po dzielnicy i naprawdę jestem bardziej niż zadowolony    . Teraz dopiero wiem, dlaczego każdy mi mówił, że mój Ogar jeszcze nie jest tak mocny jak powinien. Dopiero jak sam poczułem prawdziwą moc 223, to zrozumiałem    . Jak już pisałem, jutro czeka mnie wymiana sprzęgła (tarcze, kosz, popychacze) i naprawa elektryki, bo nie ma świateł, mimo, że wszystko podłączone jak należy. Kable są okej, bo na poprzednim silniku (tym co nawet nie odpalił) światła działały, a od tego czasu nie ruszałem nic w instalacji, poza wywaleniem stacyjki. Prawdopodobnie cewki świetlne są do kitu, choć z zewnątrz wyglądają jak nowe.
 
Ech, jakie to zaje<fajne> uczucie znów wsiąść na Ogara i grzać ile fabryka dała   
			 
			
			
 
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat! 
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy... 
 
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach 
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 05-04-2014 22:03:30 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
		
		
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
 
| Wiadomości w tym wątku | 
 
RE: Mój pierwszy Ogar 200 -  Quake96 - 05-04-2014 22:03:30 
 | 
 
 
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |