Mój Romet Kadet 780
|
Autor |
Wiadomość |
Damian4570
Zaawansowany hardware'owiec

Liczba postów: 1,305
Imię: Damian
Skąd: Strzelce Kraj
Pojazd: Romet Kadet
|
RE: Mój Romet Kadet 780
Prace idą do przodu pełną parą!  Zdecydowałem się na zakup drugiego silnika, którym okazał się 017 (a nie 023, jak mi się wydawało), no ale większej różnicy między 023 a 017 nie ma, ponieważ ta moja wersja jest przerobiona na biegi nożne i niczym specjalnym się nie wyróżnia (no może jeszcze sprzęgło, które jest 4-zawleczkowe), ale i tak je zastąpię tym 3-zawleczkowym. Silnik został już tydzień temu rozebrany na części pierwsze, wszystkie części zostały dokładnie wyczyszczone. Aktualnie przygotowuje cały silnik (oprócz cylindra i głowicy) do polerki, chociaż już teraz mam przygotowany dekiel od strony zapłonu, prawy karter (lewy jest na regeneracji  ) oraz częściowo oszlifowany dekiel zakrywający sprzęgło. Cały silnik będzie lśnił jak perełka  Niedługo ramę oddam do piaskowania, prawdopodobnie tylko ją, bo stwierdziłem, że sam jestem w stanie przygotować pozostałe części do malowania  Być może (jak czas pozwoli) nakręcę poradnik, jak poskładać silnik 017/023 od podstaw - bo jeszcze takowego nie ma na YT, za wyjątkiem średniej jakości slajdów - często bez dokładnych wyjaśnień, co mnie na początku mojej przygody z silnikiem, bardzo utrudniało pracę, ale jakoś "ogarnąłem" sobie w końcu silnik sam, metodami prób i błędów. Teraz chciałbym się podzielić swoją wiedzą i właśnie zrobić w pełni profesjonalny poradnik, jak złożyć silnik, począwszy od gołych karterów, poprzez pasowanie łożysk w karterach, na ostatnim przykręceniu ostatniej śrubki silnika skończywszy


|
|
12-03-2014 21:16:31 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Mój Romet Kadet 780 - Damian4570 - 12-03-2014 21:16:31
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|