Charper składa charta czyli po trupach do celu
|
Autor |
Wiadomość |
charper
detyfusan

Liczba postów: 2,027
Imię: Wojtek
Skąd: ze wsi
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Charper składa charta czyli po trupach do celu
Rozwiązałem problem z ładowaniem, miałem żarówkę 6V 15/15W i dlatego mimo poprawnego podłączenia zjadało mi prąd z akumulatora mimo, że obie cewki na średnich obrotach bez obciążenia daja 50V. Po wykręceniu tylnej żarówki i uruchomieniu silnika miernik przytknięty do klem akumulatora pokazywał coraz wyższe wartości, więc ładuje dość szybko. Wniosek: trza zastosować żarówkę jak w oryginale czyli 6V 21/5W. Zgadza się?
Druga sprawa: czytałem dziś, że jeśli chce się połączyć plusowe przewody wychodzące z cewek ładowania w jeden (tak mam zrobione za radą któregoś z forumowiczów) to mogę to zrobić dopiero za mostkami prostowniczymi, jaśniej mówiąc powinienem zastosować osobne mostki prostownicze dla każdej cewki. Prawda to?
Trzecia sprawa: Nie chcę przeładowywać akumulatora. Na stacyjce w pozycji pierwszej działają mi światła zasilane z akumulatora, ale mam wyłączone ładowanie. W pozycji drugiej mam i światła i ładowanie, więc w razie czego ładowanie mogę włączać i wyłączać. Tylko przydałby mi się jakiś niewielki miernik, albo coś innego, dzięki któremu wiedziałbym kiedy to ładowanie włączać a kiedy wyłączać. Możecie coś polecić?
|
|
10-02-2014 11:30:59 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Charper składa charta czyli po trupach do celu - charper - 10-02-2014 11:30:59
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|