Simson s51 - Wojtek3362
|
Autor |
Wiadomość |
krzysiu1505
Technik

Liczba postów: 952
Imię: .
Skąd: okolice Bochni
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Simson s51 - Wojtek3362
Ze wzmocnieniami to jest tak że trzeba przyspawać uchwyty do przykręcenia na ramie
(11-11-2013 20:26:50)arasszymaras napisał(a): Co jak co, ale przerobić na Enduro to nie tylko tłumik górą i wyższa kierownica..
Do tego dochodzi:
- komplet linek,
- kopniak prosty,
- wzmocnienia ramy,
- inny hamulec,
- bagażnik tylny,
- uchwyt tłumika,
- amortyzatory regulowane z wajchą od MZ,
- pokrowiec na siedzenie pikowany,
- inne opony,
- cewka pod bakiem,
I coś jeszcze o czym pewnie zapomniałem..
Nie jest tak kolorowo niestety, ale warto to robić bo Enduro fajnie wygląda i wygodnie się jeździ.
Po pierwsze nie inny hamulec tylko dźwignia hamulca tylnego, po drugie bagażnik tylny w Enduro jest chyba taki sam, po trzecie cewka od SLPZ(zapłon na przerywacz) chyba nie zmieści się pod bakiem(pod bakiem cewkę miały simsony z zapłonem SLEZ(elektronicznym)
Skład złomu w moim garażu:
- Simson S51B1-4 1983r
- Simson S51N/Electronic/Comfort(składak z 3 różnych) 1989r.
- Romet Ogar 200(motorower jutra: może jutro odpali) 1989r: sprzedany, oby trafił w dobre ręce
|
|
11-11-2013 20:52:04 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Simson s51 - Wojtek3362 - krzysiu1505 - 11-11-2013 20:52:04
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|