Polonez or Cinquecento
|
Autor |
Wiadomość |
Caro94
Nowy
Liczba postów: 100
Imię: Robert
Skąd: Toruń
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Polonez or Cinquecento
Cienias sporting fajna opcja, silnik ma dość odporny na katowanie. W serii już to fajnie lata. Tyle że możliwości SWAPU kończą się na 1.2 16v albo 1.4 z una. Polonez z Roverem nie bardzo, raz go przegrzejesz i po silniku (cały jest aluminiowy), ma tendencje do wypluwania uszczelki pod głowicą, po 200 tyś dają o sobie znać pierścienie olejowe. Problematyczny w serwisowaniu, dasz go do pierwszego lepszego Mietka na wymianę uszczelki i ci zrobi ją tak że się wysra po 500km. Bo trzeba przy każdym zdjęciu głowicy wymieniać wszystkie szpilki. Proponowałbym kupić zwykłego z OHV na szerokim moście, wstawić 2.0 ze sierry, da się wstawić też 2.9 V6 (co najmniej jeden taki jest), teroetycznie podejdzie nawet 4.0 V6 z Explorera (blok pasuje pod skrzynie od 2.9), ale nikt takiego jeszcze nie zrobił więc pole do popisu duże. A dlaczego silniki Forda? Może mocarzami nie są, ale bloki i głowice z żeliwa są odporne na przegrzanie.
|
|
07-11-2013 23:03:15 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Polonez or Cinquecento - Caro94 - 07-11-2013 23:03:15
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|