Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Podstawowe pytania
|
Autor |
Wiadomość |
Taśma
Pro

Liczba postów: 3,952
Imię: Mikołaj
Skąd: 1.7km od biurowca
Pojazd: Inny
|
RE: Podstawowe pytania
Nie znosze takich jak Ty.
Pisze jak byk w jakim modelu jaki silnik...
Cytat:Modele jakie powstały:
model 230, w którym zastosowano silnik typu SM02, gaźnik z centralnie umieszczonym pływakiem, ramę jednorurową, tylne zawieszenie sztywne, przedni krótki wahacz pchany
modele: 231, 232 (nowy silnik serii S38)
model 2320 (model różniący się od MR 232 innym cylindrem - odlanym z innego stopu oraz gaźnikiem)
model 2328 (ze sprzęgłem odśrodkowym i jednobiegową skrzynią biegów)
model 2330 (nowa rama o konstrukcji rurowo-tłoczonej i zawieszenie tylne amortyzowane przez dwa teleskopy sprężynowe)
model 2338 (sprzęgło odśrodkowe i jednobiegowa skrzynia biegów)
model 2350 (brak pedałów, hamulec uruchamiany dźwignią nożną, obudowa lampy przedniej plastikowa
model 2360 (wersja sport – z importowaną włoską kanapą, płaską kierownicą i sportowym bakiem)
model 2361 (wersja sport cr.pl – kanapa produkcji polskiej)
model 2351 (teleskopowy widelec przedni i nowa obudowa lampy przedniej)
model 2352 (zmiany takie jak w przypadku poprzednich modeli oraz nowy silnik tzw. "kwadraciak" typu 017 różniący się od S38 nowymi karterami i cylindrem), który w rezultacie wszystkich zmian dokonywanych na poprzednich modelach różnił się znacznie od swojego pierwowzoru – modelu 230.
model 2352 W (zastosowano silnik "kwadraciak" w wersji 023 wyposażony w nożny mechanizm zmiany biegów)
Cytat:Bo życie jest za krótkie, aby czekać na iskrę i dwa obroty wału.
|
|
15-10-2013 16:15:11 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Podstawowe pytania - Taśma - 15-10-2013 16:15:11
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|