Romet Chart 210 Enduro Tuning by Wissner
|
Autor |
Wiadomość |
Wissner
Chart 80ccm/13PS
Liczba postów: 110
Imię: Kacper
Skąd: się biorą dzieci? :D
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Romet Chart 210 Enduro Tuning by Wissner
Miłej przeszłości, hmmm...on jest dosłownie jak nowy, tylko ta korba i układ tłok-cylinder. Prawdopodobnie po prostu był jeżdżony bez oleju w paliwie, od nadmiernego tarcia korba sie przegrzała i wytarła, bo nawet widać na niej fioletowe przebarwienia od temperatury. Widać że ktoś już się bawił z tym wałem i nieudolnie próbował coś z nim zrobić bo sworzeń dolny był szlifowany z jednej strony. Na szczęście gwinty na wale i całe przeciwwagi są jak nowe a jak rozbiłem? hmm...młotek, przecinak i jazda jak się to zrobi w miarę delikatnie nie rzucając wałem, to nic się nie stanie więc spokojnie I tak będzie nowa korba wkrótce więc nie szkoda mi tego było nawet Więc czekam do 10 i zamawiam korbę, 100+20zł przesyłka i tłok, 40+20zł przesyłka to masz 180 zł szlif myślę że 60zł, zmiana korby 70zł i to wychodzi 180zł+130zł= 310zł więc jeszcze nie jest źle a silnik będę miał pewniaka. Bo sam będę wiedział co kiedy zrobione i co w jakim stanie Materiały na zamknięcie ramy już mam, rurka 20mm średnicy, 1.5mm grubości ścianki, elektrody 2.5mm, tarcze do cięcia i szlifowania. co do ramy to cały osprzęt kierownicy już pomalowany proszkowo na czarno, blacha siedzenia, półka kierownicy, mocowania kierownicy, pręt tylnego hamulca, dźwignia hamulca
(ta przy bębnie) siedzenie prawie obite, odegnę je tylko żeby trochę niżej było, ramę też, silnik się wsadzi bez tego wału żeby pospawać, zamknie się tą ramę, pomaluje te rurki na czarno, potem zrobię silnik, poskładam, podłączę, wsadzę i łogyiń
|
|
30-03-2013 12:26:47 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Romet Chart 210 Enduro Tuning by Wissner - Wissner - 30-03-2013 12:26:47
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|