Ogar 200 RequiredData
|
Autor |
Wiadomość |
RequiredData
Banned
Liczba postów: 163
Imię: Dawid
Skąd: Bychawa k Lublina
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Ogar 200 RequiredData
Krycha, no właśnie, jak widzą ludzie że romety przerabiają to od razu hejty i krytyka (a rometów jest więcej od wsk) a jak ktoś wsk przerobi na krosa to same pozytywy lecą. (a wsk jest bardziej legendarnym motocyklem od motoroweru romet i jest ich mniej, powinno dążyć się ze wszystkimi do oryginału)
Tak więc postanowiłem zrównać to, teraz ci co kochają romety customy niech wiedzą jak to jest jak ktoś przerabia je.
A Poza tym. Ogara tego co mam to nabyłem za półdarmo a zrobie go po to żeby sprzedać za większą sumę i będę miał kase na WSK. Kapiszon?
Bo w tego rometa żeby go sprzedać za jakieś 350 zł nie dużo trzeba włożyć. W sam silnik od kobuza muszę włożyć jakieś 70 zł na same łożyska (FAG C3), 120 zł na regenerację wału (u dziadka z iławy, porządne regeneracje na oryginalnych korbach z epoki i łożyskiem stopy korby)
No a w rame też trzeba troche włożyć, ocynki to praktycznie za darmo mam ogarnięte, ale takie łożyska do kół (tył i przód), łożysko główki ramy (z miskami), tulejki wahacza wyniosą z 60 zł też co najmniej, malowanie baku, boczków, błotników to 150 zł z materiałami a rama, wahacz, osłony teleskopów i stopki centralne 100 zł bo proszkowo będę malował.
Aaaaa, no i zapomniałem, trzeba kupić oczywiście lagi do mojej WSK bo mam krzywe i gwint u góry sklepany w lewej. Hmm, w sumie to można by było samą lewą lagę kupić.
Aha, co do tego cylindra, zauważyłem że szpilki nakrętkek kolanka wydechowego to m8 czyli śruby na klucz 13. Co to oznacza?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-01-2013 19:46:59 przez RequiredData.)
|
|
27-01-2013 19:40:40 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Ogar 200 RequiredData - RequiredData - 27-01-2013 19:40:40
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|