Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
WSK M06B3 GIL
Autor Wiadomość
naveintre Offline
Praktykant
*


Liczba postów: 478
Imię: Michał
Skąd: Stalowa Wola
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #1
WSK M06B3 GIL
Motocykl M 06 B3 Gil to pochodna motocykla M06 B3 należąca do tzw rodziny ptaków stworzonej w roku 1974 przez zespół w składzie inż. Mazur, inż. Czobot, inż. Bryzek, inż. Krzeszowiec, inż. Sagan. W założeniu "ptaki" miały być zunifikowaną rodziną oparta na wspólnym podwoziu i jednostce napędowej różniące się wyglądem zewnetrznym i wyposażeniem.
I tak "Gil" otrzymał nowy zbiornik paliwa uzupełniony o torebkę na drobne wyposażenie, siodło i osłony boczne wykonane z tworzywa, oraz płytkie błotniki.
Producent: Wytwórnia sprzętu Komunikacyjnego
Lata produkcji: 1975-80
Ilość egzemplarzy: 56 683

Moc silnika:7,3km
Cieżar własny 100 kg, ciężar max 250 kg
Sprzęgło:
mokre trzytarczowe

Skrzynia biegów:
trzybiegowa z kołami stale zazębionymi.

Napęd:
Z silnika na koło tylne osłoniętym łańcuchem 1/2', przełożenie 3,31

Podwozie:
Rama rurowa spawana, pojedyńcza zamknięta wykonana z rur okrągłych i prostokątnych. Zawieszenie przednie z modelu M06 B1 o zmienionej sprężynie, zawieszenie tylne na podwójnym wahaczu tłoczonym o skoku 90 mm

Koła:
3,00x18' niewymienne

Hamulce:
Bebnowe sterowane mechanicznie. Bębny ze stopu lekkiego, zebrowane z wtopiona zeliwna wkładką o średnicy 135 mm

Instalacja elektryczna:
6V, prądnica o mocy 28W, zapłonm iskrownikowy
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-10-2012 23:05:20 przez naveintre.)
13-10-2012 23:04:10
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
WSK M06B3 GIL - naveintre - 13-10-2012 23:04:10
RE: WSK M06B3 GIL - RequiredData - 04-02-2013, 11:28:48




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Romet komar nie ma mocy
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Dzisiaj 21:33:59
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 771
O tym jak posiadłem FSMa ...
Ostatni post: Retrower
Dzisiaj 20:27:05
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 2863
Problem ze sprzęgłem Rome...
Ostatni post: Ambero25
Wczoraj 22:48:27
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 209
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: siwy1958
Wczoraj 01:17:43
» Odpowiedzi: 43
» Wyświetleń: 23090
komar 2351
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:43:34
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 274
Remont rometa Polo M-760
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:39:12
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 5403
Powitać wszystkich
Ostatni post: MarianoItaliano84
14-06-2025 11:33:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 77
Filtr powietrza który lep...
Ostatni post: Merfix
14-06-2025 09:34:27
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 173
Linka do motorynki
Ostatni post: romek
13-06-2025 08:10:20
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 157
Uszczelka pod głowicą rom...
Ostatni post: Merfix
12-06-2025 20:15:48
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 264
Przerwa w kole.
Ostatni post: romek
11-06-2025 23:34:55
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 225
Mój pierwszy Ogar 200
Ostatni post: Quake96
11-06-2025 22:37:31
» Odpowiedzi: 1534
» Wyświetleń: 838732
Komar po szlifie na dotar...
Ostatni post: romek
11-06-2025 17:37:44
» Odpowiedzi: 159
» Wyświetleń: 29000
Komar 3 1978 – słaba iskr...
Ostatni post: 2stroke4life
11-06-2025 15:48:30
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 347
Romet kadet 023
Ostatni post: Merfix
10-06-2025 18:09:28
» Odpowiedzi: 19
» Wyświetleń: 939

Reklama