| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					#2 Charcik Deca
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		Deecuu 
 
 
		
			Mechatronik 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 255 
Imię: Paweł 
Skąd: Okolice Rzeszowa 
Pojazd: Romet Chart 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: #2 Charcik Deca 
			 
			
				 (12-06-2021 20:58:50)seler1500 napisał(a):  Najlepiej kupić 2 metry pancerza do linek rowerowych przerzutek (z teflonem), końcówki, okucia, linkę z końcówką odpowiednią do gaźnika. Część mocowaną w rolgazie dorobić z awaryjnej końcówki (skręcić i zalać cyną) albo w całości odlać z cyny/ołowiu. Cenowo wyjdzie podobnie co nowa dedykowana, a wytrzyma znacznie dłużej. 
Czytając to wpadłem na pomysł aby wykorzystać pancerz z linki od charta i użyć starej linki od komara, zacynuje jedynie końcówkę na odpowiedniej długości i powinno śmigać    
Dziś mam nadzieje że zakończyłem sesje i byłem się przejechać, po powrocie puściła uszczelka pod cylindrem więc pomyślałem, że akurat wymienie razem z tą z tłumika bo ją też wywiało. Gładź cylindra na pierwszy rzut oka wydaje się idealna, w sumie przejechane mam niecałe 700km, jednak pod światło zauważyłem ryski nad oknem wydechowym i ślad na tłoku, chyba jakiś opiłek musiał wpaść ;/ palcem tej ryski się nie wyczuwa jednak paznokciem już tak. Dodatkowo zauważyłem, że mieszanka 1:25 jest zbyt bogata, strasznie dużo nagaru na tłoku i głowicy - co sądzicie aby teraz przejść na mieszankę 1:30 lub 1 :35? 
 
Kolejnym pytaniem jest czy montował ktoś z was tłumik z simsona? Potrzebna będzie chyba dodatkowa obejma, ale jak z montażem kolanko-wydech?
			  
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 30-06-2021 18:10:47 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Deecuu 
 
 
		
			Mechatronik 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 255 
Imię: Paweł 
Skąd: Okolice Rzeszowa 
Pojazd: Romet Chart 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 27-04-2024 12:53:49 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |