Ja wiem ze spawak nie będzie cicho, ale na tamtym to była masakra. Gdy jechał jakiś 2t nie było wcale tak głośno, nawet moj neos na spawaku nie jest taki głośny. A ja gdy jechałem ogarem to cała wieś dobrze o tym wiedziała zresztą na próbę założyłem oryginalna puszkę od filtra powierza ( teraz był stozek) i było dużo ciszej, okazało się więc że głośność wynika właśnie z "szmerow" ssania. Jednak to nie chciało dobrze współpracowac z tym spawakiem ( o ile ma on znaczenie) i delorto 21, byl taki jakby muł. Dodam że to 21 jest za duże na seryjny cylinder. Co masz na myśli pisząc: "ujmuje mu zwinności" chodzi o to że po prostu jest za duża i nie pasuje tam? Tak jak pisałem prawdopodobnie końcówka będzie innna, możliwe że coś kupię.
Po długim czasie, jest wreszcie mam cylinder założyłem i chodzi. Mowa o 55/2 po portingu na tłoku Hondy dio Czekałem na niego 2 miesiące, po czym musiałem odsyłać bo majster który robił mi go się pomylił w strojeniu. Jednak dziś przyszła paczka a w niej cylinder. https://zapodaj.net/b581e788b6473.jpg.html
Na pierwszy rzut oka nie ma tu nie wiadomo jak dużych okien, jednak okno wydechowe jest na 25mm. Pierwsza jazda mnie zaskoczyła spodziewałem się mula z dolnych obrotów, a to odziwo idzie lepiej niż to sobie wyobrażałem Nie ukrywam że robotę robi też wydech, który daje długie rezooo 6-9k . Nie moglem wytrzymac i sprawdziłem vmax ( tylko raz) i na 11z wyszło 78km/h. Myślę że dałby sobie radę też na 12z ale jak na razie to muszę go dotrzeć. Muszę się opanować bo tak kusi żeby dodać więcej gazu. Po kilku godzinach odpaliłem go znów i okazało się że nie ma świateł, widocznie podczas tego vmaxa musiało spalic żarówki Ogólnie to jestem zadowolony i nie powiem bardzo pozytywnie zaskoczony
Dałem żarówkę na przód 40/45w i nie pali Zrobiłem białe napisy na przedniej i tylniej oponie, mysle ze wyszło dosyć spoko chociaż z tyłu przydałby się jeszcze jeden napis
Świeca BOSCH, Ogara pchosz
18-08-2020 22:41:23
2 użytkowników postawiło piwo TheKocur za ten post:2 użytkowników postawiło piwo TheKocur za ten post. Jorginsson (08-29-2020), seler1500 (08-18-2020)
Tak, teraz gdy całość jest tak fajnie do siebie dopasowana ten db-killer razi nieco, ale to wiesz pewno. Jak dla mnie stoi też ciuńkę za wysoko, ale to też kwestia gustu, a za to najważniejsze, że sylwetka jest pozioma, poprawna. Nie jakiś cudak z przodem "do nieba" czy kołem 16" - elegancko.
Masz zamiar coś jeszcze przy nim wizualnie robić? Bo jak dla mnie to teraz zrobiła się całkiem fajna pozycja wyjściowa do czegoś widowiskowego, dopracowanego. Jakieś pastelowe kolory na rafkę/szprychy/piasty, ciekawy kolor (kolory) blacharki, może jakieś "nalypki", kierownica z rozpórką/gąbką, "dyplomatki" na opony... No albo zupełnie coś innego, głośno myślę, w każdym razie czekam z niecierpliwością na taki porządny, dopracowany, uczciwy showbike na naszym Forum
Polecam sprawdzić hasztagi na Instagramie (google jest mało precyzyjne i pokazuje dużo śmieci): #custommoped#mopedtuning czy #mopedlife dla przykładu - nie trzeba mieć konta. Nie wspominając już konkretnie o simsonowskich (= niemieckojęzycznych, ale że mają śmieszne literki - lepiej sobie spod jakiegoś zdjęcia "odkliknąć" i poszperać).
Mnie przytłacza skala zjawiska - podczas gdy u nas powstaje kolejny "fabryczny" 2375, do bólu nudny i nijaki, czy inne zwykłe Ogary, Charty - i inne pospolite Predomy - reszta świata się bawi tworząc ze swoich (oryginalnie także nudnych) Puchów, Zündappów, Mof, Simsonów czy Jawek - naprawdę ciekawe, niepowtarzalne pojazdy. Nie ważne w jakiej stylistyce, albo czy komuś się to podoba czy nie, bo gust wiadomo - każdy jakiś ma, ważne że oprócz świetnie zachowanych/ odrestaurowanych pojazdów jest miejsce także na indywidualność, nietuzinkowość, chęć wyróżnienia się z tłumu... A u nas - albo muzeum, albo jakieś ulepy z bakiem od ETZ-tki czy silnikiem od Wueski, przez wielu ojców tworzone...
Sory, że tak się rozpisałem u Ciebie w temacie, ale zwyczajnie sądzę, że Twój Ogar ma dużo potencjału. A skoro tak sądzę to tak piszę
W każdym razie - cały czas śledzę rozwój wydarzeń
29-08-2020 12:52:39
1 osoba postawiła piwo Jorginsson za ten post:1 osoba postawiła piwo Jorginsson za ten post. XPek_84 (06-27-2021)
Na przedzie widziałbym (oczywiście w zależności od koncepcji) grubego - bo przy tym zawieszeniu jest miejsce na coś więcej niż 2,50" - slicka, z tyłu coś mocniejszego. Wprawdzie trzeba by to trochę spuścić w dół, żeby już całkiem do nieba nie poleciał, ale te 40-50mm z przodu jest osiągalne bez zmniejszania skoku - wystarczy dłuższa sztyca + jakiś dystans na główkę ramy. A i ze skoku można "wyciąć" te 20-30mm - dalej mamy tu ~ 120mm, więc prawie dwa razy tyle, co seria w Ogarach, za to w efekcie przód siada o te 70mm - nawet z grubą oponą będzie niżej, niż obecnie. Tył to kwestia dobrania amortyzatorów, a powinny się też poprawić właściwości trakcyjne (szersze opony, obniżony środek ciężkości...). Zbiornik, schowek z pokrywami, mocowania lampy - tą można założyć z Simsona i część z tworzywa również - wrzucić w kolor, najlepiej też coś... no nie z palety FSO
Zadbać o chromy i maszyna jak ta lala!
Dawno nic nie pisałem, ale obecnie próbuje wyregulować gaźnik, bo jeździć to to jeździ dobrze, na zimnym jest ok., lecz na ciepłym zaczynają być niestabilne i falujące wolne obroty, dodatkowo odpala dopiero za 3 kopem, oczywiście na ciepłym bo zimny od 1 kopa. Sprawdzałem i nie ma lewego powietrza.
Były pomalowane srebrzanka ale zmyłem ją rozpuszczalnikiem. I fakt pomalowane srebrzanka wyglądają średnio. W sumie nie ma teraz tragedii, ale jednak nie jest za dobrze szczególnie z tylu. Muszę pomyśleć, bo z malowaniem byłoby trochę roboty, żeby lakier się faktycznie trzymał trzeba chrom dobrze zmatowić. Mam w garażu spray do felg, jednak bardziej podoba mi się chrom, a te niby chrom spraye to wcale chromu nie przypominaja.
Próbowałem na starej feldze i samym sprayem to nie ma sensu, niby zmatowilem i odtłuśćilem ale po pamalowaniu i tak odladzi to paznokciem :/ A tak poza tym jest problem z sprzęgłem które slizga i to dość poważnie https://youtu.be/jJgqxiVbYEM stało się to z dnia na dzień, wcześniej trzymało dobrze, mimo drewnianych tarcz. Stawiam że poszła przekładka, gdyż przy ostatniej rozbiórce sprzęgła brakowało w niej 2 ząbków a reszta nie była w najlepszym stanie
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.