| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 7 głosów - 4.57 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		joozek 
 
 
		
			senior 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,411 
Imię: Józek 
Skąd: Lubin 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet 
			 
			
				Przyszły graty z nowym chromem i ocynkiem. 
Najpierw amortyzatory z ocynkowanymi tulejami dolnymi - dostępność 3 komplety.  
Wszystkie przygotowane do polerki - wybierasz i piszesz który komplet sobie życzysz   
 
W drugiej kolejności chromowane amortyzatory -
  
Kolejne pozycje to po 1 kpl amortyzatorów do Ogara i T-1  - dostępność - jeszcze są   
Pora na ocynkowane i zregenerowane zestawy wahaczy pchanych, KOMAR 232, 2320, 2330 i 2350 - pierwsze 4 kpl z lewej strony - dostępność, na chwilę obecną wszystkie. 
Ostatni 5 kpl, pierwszy z prawej do Komarów 230 i 231 
Dodam tylko, że w skład zregenerowanego zestawu wchodzą; nowe tuleje PCV, tuleje metal, nowe smarowniczki M5, odboje gumowe, kpl śrub podkładek i nakrętek A2. 
  
 
zaraszam
			  
			
			
 
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2018 23:15:42 przez joozek.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 22-01-2018 15:16:48 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post. 
		Szatek (01-22-2018)
	 | 
 
 
		
		
	
		
		joozek 
 
 
		
			senior 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,411 
Imię: Józek 
Skąd: Lubin 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet 
			 
			
				Pozostały już tylko 2 komplety amortyzatorów, pierwsze 2 z prawej, czyli Ogar/Pony i T-1. 
 
Z wahaczy przednich pozostał tylko ten do Komara 230, 231 - pierwszy z prawej.
  
ale spokojnie, szykuję kolejną przesyłkę do galwanizerni, kolejna partia amortyzatorów za 2, 3 tygodnie.
 
Zapraszam
			  
			
			
 
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 30-01-2018 21:25:15 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		joozek 
 
 
		
			senior 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,411 
Imię: Józek 
Skąd: Lubin 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet 
			 
			
				Witam po przerwie 
Wahacze pchane do Komara wróciły z galwanizerni. Tym razem nieco więcej    
Wszystko jak na zdjęciu poniżej;
  
 
Niestety "talerzyków" dolnych, czy prowadnic nie posiadam. 
  
 
Przyjmuję też już, zamówienia na amortyzatory Ogar/Pony "sprężyna na wierzchu". 
W sobotę wracają ze szkiełko-wania więc zrobię więcej zdjęć.  
Zestaw zawiera 2 główki górne + 2 główki dolne + 4 tuleje PCV + nowe osie prowadzące. 
  
 
 
Od soboty będą też w ofercie    amortyzatory kryte Komar itp
  
Więcej zdjęć jak wszystko wróci ze szkiełko-wania i złożę w całość. 
 
ZAPRASZAM
			  
			
			
 
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2018 23:18:46 przez joozek.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 19-02-2018 14:26:58 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post. 
		Szatek (02-19-2018)
	 | 
 
 
	
		
		joozek 
 
 
		
			senior 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,411 
Imię: Józek 
Skąd: Lubin 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet 
			 
			
				Zanim amortyzatory wrócą ze szkiełko-wania, ogarnąłem przednie zawieszenie do Komara 2351. 
Często pytacie, na jaką głębokość osadzić tuleje wewnętrzne PCV. Ja uzależniam to od stanu zużycia lag lub na nowo pochromowanych lag - 10 - 11 - 12 cm.  
Wielu galwanizerów wykonuje tą usługę bez pojęcia do czego ona będzie służyć. Ma tylko ładnie wyglądać i odpowiednio kosztować      Oznacza to, że szlifują tylko miejsca zużycia, usuwają resztki starego chromu i jazda do wanny. Spotkałem się z przypadkiem różnicy niemal 1 mm. Oznacza to, że w górnej części laga nie wchodzi w tuleje, a w miejscu "szlifowania ma luz 0,5 mm.  Dlatego przesuwam miejsce osadzenia tulei wewnętrznych, tak by to jakoś pasowało     najczęściej podnosząc je o 1, 2 cm. W najgorszym przypadku pasowanie wychodzi 0,3 mm, a to już stan do zaakceptowania. 
  
 
 
 
 
 
JAK ZWYKLE ZAPRASZAM
			  
			
			
 
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 21-02-2018 21:02:32 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post. 
		Szatek (02-21-2018)
	 | 
 
 
	
		
		joozek 
 
 
		
			senior 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,411 
Imię: Józek 
Skąd: Lubin 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet 
			 
			
				 (21-02-2018 21:33:12)kaziq napisał(a):  Ale masz fajny przyrząd do osadzania tulei górnych na głębokość, jak daleko były one wprasowywane oryginalnie? 
Dziękuję     to walek stalowy fi 26 mm. Na tokarce zaznaczyłem rowki 10, 11 i 12 cm, dodatkowo nabilem numeratorem te wymiary. Taki sam ale z fi 31 mm zrobiłem pod lagi 25 mm. 
Co do Twojego pytania. Oryginalne tuleje w tym przypadku, byly dl 24 mm, ja tocze dl 40 mm, ale odleglosc od kołnierza dolnego do krawędzi górnej tulei jest mniej-więcej ta sama ok 16 cm +/_ 1 cm.
			  
			
			
 
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 21-02-2018 23:26:10 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post. 
		kaziq (02-22-2018)
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |