Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
alternator mińsk 125 problem z ładowaniem
Autor Wiadomość
patrrej Offline
Nowy
*


Liczba postów: 3
Imię: Krzysztof
Skąd: Warszawa
Pojazd: Romet Minsk
Post: #1
alternator mińsk 125 problem z ładowaniem
Witam.
Założyłem prądnice od Mińska 125 do iż-49.
Silnik odpala, iskra jest - ogólnie ładnie chodzi.
Ale mam problem z prądem ładowania/oświetlenia.

   

Czy mógłby mi ktoś powiedzieć jakie napięcia występują na zaciskach nr 1 i 2 z alternatora?
na wolnych obrotach na zacisku zapłonu nr 1 mam 12v - prądu stałego - .
a na zacisku oświetlenia/ ładowania nr 2 jaki jaki jest prąd? stały czy zmienny? i ile powinien wynosić?

Ponadto zgodnie z rysunkiem kolegi z forum odnośnie jego sposobu na ładowanie akumulatora przy tej prądnicy.

   

Podłączyłem pin 01 na wyjściu z modułu pod ~ na mostku. Z akumulatora poprowadziłem kabel do + na mostku (przy włączonym silniku + na mostku ma napięcie tylko 3v prądu stałego). I co dalej? na mostku zostały mi dwa wolne piny jeden ( - (przy włączonym silniku - na mostku ma napięcie 3v prądu stałego minusowego) i jeden (~). Skąd poprowadzić kabel do stacyjki?

Czy mógłby mi ktoś opisać to krok po kroku? bo męczę się już z tym 3 dni i coraz większy mam bałagan w głowie.
03-09-2017 21:39:34
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Gaźnik zalewa silnik Ogar...
Ostatni post: cebula642
Dzisiaj 23:25:14
» Odpowiedzi: 16
» Wyświetleń: 621
Ogar 205 prędkość
Ostatni post: Bob_Harley
Dzisiaj 23:13:52
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 26
Romet 50 T-1 od znajmowgo
Ostatni post: romek
Dzisiaj 22:09:00
» Odpowiedzi: 40
» Wyświetleń: 10205
Słabe sprężanie komar 017...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Dzisiaj 21:22:35
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 290
Ogar 200 z gaźnikiem 16n1...
Ostatni post: Bob_Harley
Dzisiaj 17:18:41
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 90
50-TS-1 prototyp - buduje...
Ostatni post: Jorginsson
Dzisiaj 01:54:46
» Odpowiedzi: 141
» Wyświetleń: 69263
Komar przednie zawieszeni...
Ostatni post: Dinozaur
Wczoraj 15:40:04
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 335
Ogar 200
Ostatni post: grz3513k
Wczoraj 11:14:45
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 240
Mocowania błotnika komar ...
Ostatni post: Dinozaur
Wczoraj 01:27:34
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 344
Określenie roku produkcji
Ostatni post: kacperjawa123
Wczoraj 00:34:07
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 227
Wigry 3 średnica rur ramy
Ostatni post: wigryman
05-05-2025 20:37:24
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 167
Ogar 205 1987
Ostatni post: Bob_Harley
05-05-2025 19:02:59
» Odpowiedzi: 26
» Wyświetleń: 1801
Od jakiego roweru jest te...
Ostatni post: nava_5
05-05-2025 15:18:36
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 143
Które magneto do komara c...
Ostatni post: mateuszf
05-05-2025 13:54:52
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 552
Silnik gaśnie przy zmiani...
Ostatni post: Franek P
04-05-2025 23:28:51
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 3443

Reklama