Motorynka 1988
|
Autor |
Wiadomość |
RAV_N
Nowy
Liczba postów: 10
Imię: Rafał
Skąd: Węgrzce
Pojazd: Romet Pony
|
Motorynka 1988
Witajcie
Zakupiłem wczoraj taki o to motorek:
Odebrał mi go Kolega wiec sam znam go tylko ze zdjęć - w sobote podjade odebrac.
Nie chce go gonić o wykonanie pomiarów rozstawu osi wiec sam nie wiem czy to jest M3 czy 301.
W dowodzie 301 z 1992. Na ramie 1988. Pewnie sprzedany dopiero w 1992 , bo nr z ramy zgadza sie z papierami i nie nosi śladów ingerencji.
Malowanie ramy chyba tez bardziej do 301 pasuje.
Bak chyba nie od tego modelu.
Jestem świeży w temacie Rometa - proszę o pomoc w identyfikacji modelu i jak powinien być poprawnie wyposażony.
Z PRL to na co dzień użytkuje Junaka M10 1962 i buduje replikę Rajdowego Junaka ( pisałem o tym w powitalni).
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-07-2017 16:34:52 przez RAV_N.)
|
|
24-07-2017 16:33:57 |
|
|
Rafku
Drucidruci tu
Liczba postów: 1,821
Imię: Rafał
Skąd: Bartoszyce
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Motorynka 1988
Lakier na samej ramie jak dla mnie wygląda na oryginalny 301 metalic, więc to raczej 301
O co chodzi z pomiarem rozstawów osi? Bo nie za bardzo rozumiem co napisałeś?
Jeżeli to motorynka dla 8 letniego dzieciaka to ja nic a nic bym z nią nie robił, nie zmieniał, nie malował, bo raczej wątpię w to, żeby dzieciak dbał o wyremontowany od podstaw pojazd, więc szkoda roboty jak i ewentualnie wymienionych części, bo być może tego wymaga, a szkoda by było, żeby część, której jest coraz mniej została zniszczona
Ogólnie nie mówie, że kupno prawde mówiąc zabytkowego pojazdu dla dziecka to głupota, ale ja raczej na sam początek kupiłbym motorek typu pocket bike i zobaczył jak się z tym obnosi, bo to trzeba umieć szanować
Pony 50-M2 '82
Ogar 200 '88
50T1 '80
Komar 2351 '79
Mini ścigacz 50cc
Bemi Cross 110cc
Bashan ATV 150cc
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-07-2017 17:12:38 przez Rafku.)
|
|
24-07-2017 17:12:13 |
|
|
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Motorynka 1988
Przesadzasz Rafał.
Zważ na to, że Autor tematu wydaje się osobą o wysokiej kulturze technicznej (budowa repliki rajdowego Junaka, raczej nie wygląda na sprawkę warsztatu C&G). Więc może w młodym też płonie ten płomień. To raz.
Dwa, że dzieciaki w tym wieku dostają na komunię kłady i inne chińskie pierdziki. Jak dostanie motorynkę to nie dość że prezent lepszy, to go zahartuje. I nie rozpadnie się nagle na pół
KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
|
|
24-07-2017 17:22:36 |
|
|
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Motorynka 1988
A to nie jest tak, że 301 miała ciut dłuższą ramę? Bo pamiętam, że do 301 łatwiej było wsadzić silnik od jawki, gdyż w M'kach rama była ciut za krótka i silnik musiał iść pod kątem. Tutaj widać, że okrągły bak mieści się na styk, a na ramie 301 byłaby jeszcze przerwa między bakiem a siedzeniem.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
24-07-2017 17:36:45 |
|
|
RAV_N
Nowy
Liczba postów: 10
Imię: Rafał
Skąd: Węgrzce
Pojazd: Romet Pony
|
RE: Motorynka 1988
(24-07-2017 17:22:36)nie_mientki napisał(a): Przesadzasz Rafał.
Zważ na to, że Autor tematu wydaje się osobą o wysokiej kulturze technicznej (budowa repliki rajdowego Junaka, raczej nie wygląda na sprawkę warsztatu C&G). Więc może w młodym też płonie ten płomień. To raz.
Dwa, że dzieciaki w tym wieku dostają na komunię kłady i inne chińskie pierdziki. Jak dostanie motorynkę to nie dość że prezent lepszy, to go zahartuje. I nie rozpadnie się nagle na pół
Co do kultury technicznej to się staram - chociaż mój Junak ma stary lakier to technicznie jest w miarę ogrnięty (tam gdzie się tylko da na oryginalnych częściach).
Z młodym już gorzej - w wieku 6 lat dostał Crossa Kuberg (czeski elektryk) i chyba nie docenił , bo za łatwo przyszło.
W jednym macie racje - jak sam nie popracuje to nie będzie szanował. Chyba remont zamiast w tajemnicy będzie robiony "wspólnymi" siłami.
(24-07-2017 17:36:45)Quake96 napisał(a): A to nie jest tak, że 301 miała ciut dłuższą ramę? Bo pamiętam, że do 301 łatwiej było wsadzić silnik od jawki, gdyż w M'kach rama była ciut za krótka i silnik musiał iść pod kątem. Tutaj widać, że okrągły bak mieści się na styk, a na ramie 301 byłaby jeszcze przerwa między bakiem a siedzeniem.
W sobote sprawdze - M1, M2 i M3 ma rozstaw osi 900mm a 301 940mm .
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-07-2017 17:40:27 przez RAV_N.)
|
|
24-07-2017 17:39:49 |
|
|
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
|
24-07-2017 17:41:59 |
|
|
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Motorynka 1988
Ach te małżonki.
Ja niedawno sobie szosę kupiłem. Drugą. Trzeci rower ogólnie. Nawet jednego nie mam gdzie trzymać tak naprawdę(mieszkanie w bloku, rowerowni brak).
I jak długo mogłem to ukrywałem
KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
|
|
24-07-2017 17:56:20 |
|
|
RAV_N
Nowy
Liczba postów: 10
Imię: Rafał
Skąd: Węgrzce
Pojazd: Romet Pony
|
RE: Motorynka 1988
(24-07-2017 19:34:04)Tomasz-pr110 napisał(a): To M2 na 100% ładna jest, pasują jej te kolory
To ja już nic nie rozumie. Silnik wygląda faktycznie na M2. Ten sam był w 301.
Myślisz, że tylko rama z papierami z M3 lub 301?
Po czym wnosisz, ze to M2?
Lampa z chromem była do M2 czy w M 3 też?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-07-2017 19:59:09 przez RAV_N.)
|
|
24-07-2017 19:57:23 |
|
|
RAV_N
Nowy
Liczba postów: 10
Imię: Rafał
Skąd: Węgrzce
Pojazd: Romet Pony
|
|
24-07-2017 22:10:22 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|