| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					4x Romet 50-T-1 1975-76 r. - Szatek
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		Szatek 
 
 
		
			Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 742 
Imię: Patryk 
Skąd: Łódź 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: 4x Romet 50-T-1 1975-76 r. - Szatek 
			 
			
				Tam za bardzo nie ma co smarować, bo wałek pracuje w oleju, no ale naoliwiłem go przed zamontowaniem. 
Oring jest tym razem dobry - wcześniej miałem problem dobrać odpowiedni.
 
Ten simmering tylko minimalnie wystaje, nie powinno być przez to problemów   
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 01-05-2017 20:25:18 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Szatek 
 
 
		
			Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 742 
Imię: Patryk 
Skąd: Łódź 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: 4x Romet 50-T-1 1975-76 r. - Szatek 
			 
			
				Mała aktualizacja, przed dużą   
Musiałem złożyć od nowa licznik, ponieważ jednak nie działał. Kupiłem kolejne i tym razem nie zdejmowałem wskazówki. Czyli nie demontowałem wskazówki, jej ośki ze sprężynką, cyferblatu, aluminiowej miseczki, oraz stalowego korpusu.  To wszystko (oprócz cyferblatu) jest ze sobą wyważone/wycentrowane i nie należy tego rozbierać, bo po ponownym złożeniu wskazówka nie będzie działać.
  (01-05-2017 13:53:48)Szatek napisał(a):  Cyferblat: "ogranicznik" wskazówki pomalowany białym markerem olejnym -> naklejona nowa, biała naklejka -> lakier akrylowy bezbarwny 
Tym razem nie użyłem lakieru bezbarwnego, ponieważ jednak rozmywa on farbę olejną. Również nie użyłem go do kół zębatych z cyframi.
  (01-05-2017 13:53:48)Szatek napisał(a):  Nowa ramka, szkiełko i uszczelka pod szkiełko z gumy NBR (wycięta ploterem). 
Użyłem ramki która jest teoretycznie do późniejszych liczników z plastikowymi kubkami - jest troszkę wyższa.
 
Ostatecznie licznik wygląda dokładnie tak samo, no i oczywiście tym razem  
działa   
Musiałem także zastosować poliamidowe wkręty M4x10, oraz podkładki izolujące M4 do uchwytu na baterie, ponieważ po jego ponownym przynitowaniu przeze mnie, nit jednak nie jest idealnie centrycznie i dotyka uchwytu, przez co klakson cały czas trąbił. 
 
Teraz wygląda to tak: poliamidowy wkręt M4x10 -> podkładka M4 A2 -> schowek -> podkładka izolująca -> uchwyt na baterie -> podkładka sprężynowa M4 A2 -> nakrętka M4 A2.
  
Jeśli ktoś potrzebuje takich wkrętów, to mogę je wysłać (mam 200 sztuk   ).
 
Na dniach przyjdą elementy z chromowania, więc będę miał co robić.
 
Chwilowo tyle, pozdro   
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 17-05-2017 14:37:41 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Szatek 
 
 
		
			Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 742 
Imię: Patryk 
Skąd: Łódź 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: 4x Romet 50-T-1 1975-76 r. - Szatek 
			 
			
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 03-06-2017 12:16:45 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 2 użytkowników postawiło piwo Szatek za ten post:2 użytkowników postawiło piwo Szatek za ten post. 
		jacomoto (06-03-2017), joozek (06-03-2017)
	 | 
 
 
	
		
		komarinho 
 
 
		
			długodystansowiec  
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 552 
Imię: Paweł 
Skąd: Sanok/Kraków 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 03-06-2017 13:27:41 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo komarinho za ten post:1 osoba postawiła piwo komarinho za ten post. 
		Szatek (06-03-2017)
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |