Chart odbudowa by kdudka
|
Autor |
Wiadomość |
kdudka
Uczeń
Liczba postów: 320
Imię: Kris
Skąd: Mysłowice
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Chart odbudowa by kdudka
Co do nowego wężyka, byłem dziś w rowerowym kupiłem dwa bo to całe 6zł kosztuje. Powiem tak totalny niewypał te nowe wężyki nie mają zaworka i powietrze się wraca dodatkowo nie wchodzą w otwór w rączce. Naprawiłem stary przy użyciu nitki i poxiliny(czy jak się ją pisze ), działa jak ma, napompowane wszystko co się dało i nie ma problemu żadnego. Te nowe wężyki które jak kupiłem to totalny szit.
Pompka przed polerką
Po polerce
Na kolana nie powala, ale w "realu" jest bez porównania. Zastanawiam się nad próbą z watą stalową 000, ale nie wiem czy warto bo ten chrom na pompce strasznie taki "nierówny" i nie wiem czy tylko nie pogorszę jej stanu.
PS. Proszę wybaczyć za te poważne błędy w moich wypocinach dwa posty wyżej. Ale procenty zaowocowały
Tak mnie teraz naszło, kupował ktoś same sprężyny do tylnych amorów w charcie? Jest na rynku dostępne coś też średnicy? Mimo takiego zapalenia z mojej strony na oryginalność, to że tylne zawieszenie w charcie jest za miękkie i trzeba coś z tym zrobić wie chyba każdy kto chce tym nawet trochę pojeździć...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-02-2017 17:07:16 przez kdudka.)
|
|
04-02-2017 16:40:12 |
|
|
JGNZM
Chartełowiec
Liczba postów: 1,247
Imię: Mikołaj
Skąd: Wielkopolskie
Pojazd: Romet Chart
|
|
05-02-2017 14:50:08 |
|
|
kdudka
Uczeń
Liczba postów: 320
Imię: Kris
Skąd: Mysłowice
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Chart odbudowa by kdudka
Jako że czekam na chromy i ramy(oddałem drugi raz do malowania, a dlaczego to temat na kiedy indziej), a nie mam motywacji do zaplatania kół zabrałem się za sieczkę przednich błotników którą posiadałem i postanowiłem pospawać. Żałuję że nie zrobiłem zdjęć przed spawaniem ale nie spodziewałem się że tak lekko to pójdzie i spawy będą na tyle elastyczne że do czegoś się nada. Szczerze powiem że są elastyczne i przy przeginaniu nie słychać żeby coś tam pękało. A oto zdjęcia.
Opis co było nie tak:
Błotnik pierwszy od dołu(ten najciemniejszy niebieski) ułamany cały przód po skosie plus ubytek na końcu złamania (uzupełniony kawałkami z końcówki której nie dało się już uratować) plus wyłamany kawałek przy otworze na wspornik ale go akurat miałem
Drugi od dołu (czarny) ułamany koniec plus pęknięcie z ubytkiem przy przednim wsporniku
Trzeci zaspawałem tylko pęknięcie brak dawcy...
Czwarty zaspawane pęknięcie przy przednim wsporniku. Brak wystającego przodu, taki już dostałem.
O ile na czwarty nie znajdzie się amator jego tylna część idzie na dawcę przodu do trzeciego. Jak ktoś chętny na czwartego to proszę o PW z ofertą.
Te błotniki oczywiście nie pójdą do moich chartów. Posiadam nie połamane, a te zostaną na zapas. Jutro może uda mi się końcówek trochę pospawać. Postaram się zrobić zdjęcia przed i po spawaniu.
Oczywiście po oczyszczeniu z farb pobawię się jeszcze troszkę tak by nie trzeba było używać szpachli przed malowaniem.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-07-2017 00:21:40 przez kdudka.)
|
|
15-07-2017 00:20:16 |
|
|
kdudka
Uczeń
Liczba postów: 320
Imię: Kris
Skąd: Mysłowice
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Chart odbudowa by kdudka
Chromy i ocynki, niestety nie wszystkie jeden chrom i kilka ocynków wysyłam do poprawki oraz trochę części dostanę z poprawkami na koniec sierpnia. Chrom na podkładzie miedzi i niklu. Ocynków nie chciało mi się rozpakowywać. Wszystkie śruby będę nowe według spisu z serwisówki(już kupione).
Wszystkie elementy czarne oraz srebrne w nowym lakierze proszkowym. Srebrny to nie srebrny jak z charta ale podoba mi się i za taką cenę... Wszystko za niespełna 400zł(były dwie transze, ostatnia 250 zł a wcześniejsza około 150 zł więc co do złotówki nie powiem). Wszystko dzięki pomocy z forum który nie chciał by go ujawniać. Lakier piękny, czarny praktycznie lustro. Niestety przy aparacie z telefonu efektu tak nie widać. Malowane podkład plus lakier.
Pozostała jedna transza, czekam na nowe nieużywane boczki od strony aku oraz kolejny komplet przełączników by móc powierzyć te części tej samej firmie do malowania.
Prócz malowania pozostało zapleść koła, muszę kupić nowe szprychy gdyż te od bartnika mają za małą długość od zagięcia do łebka i nie da są zapleść(patrzą na zewnątrz nie do wewnątrz piasty, oryginalne są ok) kupię te z g moto za 24zł komplet.
Pozostaje też kwestia kupna opony.
Co sądzicie o deestone 17x2,25 pytam o tą konkretną gdyż mam dwie ładne panterki i jedną taką. Najprościej by mi było kupić drugą taką samą i byłoby jednakowo w obu.
Błotniki postanowiłem pomalować na biało farbą strukturalną, niestety w mojej okolicy nigdzie białej nie mają. Tylko czarne ew. srebrne czasami przeźroczyste ;/
Jak dobrze pójdzie z malowaniem to w drugiej połowie sierpnia będą na chodzie pozostanie tylko później podmienić kilka ocynków i chromów które przyjdą w późniejszym terminie.
Ma ktoś pomysł gdzie mogę kupić nity do chlapaczy błotnika przedniego?
|
|
30-07-2017 23:38:13 |
|
1 osoba postawiła piwo kdudka za ten post:1 osoba postawiła piwo kdudka za ten post.
Szatek (07-31-2017)
|
JGNZM
Chartełowiec
Liczba postów: 1,247
Imię: Mikołaj
Skąd: Wielkopolskie
Pojazd: Romet Chart
|
|
31-07-2017 00:44:05 |
|
|
Stachu.G
"Dziecko kirca"
Liczba postów: 1,088
Imię: Staszek
Skąd: Podkarpackie
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Chart odbudowa by kdudka
Śrubki z serwisówki do końca się nie zgadzają ale w większości tak .
Do chlapacza szukaj nitów kaletniczych, co do białych błotników, jeśli zamierzasz jeździć na co dzień i masz fisia na punkcie czystości to nie polecam .
...
|
|
31-07-2017 11:29:52 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|