| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 0 głosów - 0 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					Romet Kadet -jaki sygnał dziękowy - klakson
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		XeardonLordeX 
 
 
		
			Od grata, po śliczny klasyk. 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 143 
Imię: Klaudiusz 
Skąd: Knurów 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet Kadet -jaki sygnał dziękowy - klakson 
			 
			
				Ojj, jeśli masz z przodu i z tyłu dobre dopasowane żarówki, to klakson ci działa tak jak powinien, czyli wgl, bo nie był planowany do twojego modelu, w prywatnych modelach jedynie były klaksony a tych modeli prywatnych co robili na zamówienie to są tylko śladowe ilości bo większośc zezłomowano, radził bym dzwonek, nie chodzi o prąd jaki leci, jedynie co możes zjeszcze obczaić to czy mase masz dobrze podłączoną, a jeśli masz dobrze a jest dalej tak jak było no to przykro mi, kup se dzwonek, ja mom dzownek w ogarku 200 a jak nim dzwonia a jade na full obrotach to kilometr dalej ludzie są posrani   
			 
			
			
 
Pyrk, pyrk, pyrk, 
juz jade, andrzej nie denerwuj sie, 
Pyrk, pyrk, pyrk...
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 24-10-2016 00:32:51 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		joozek 
 
 
		
			senior 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,411 
Imię: Józek 
Skąd: Lubin 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet Kadet -jaki sygnał dziękowy - klakson 
			 
			
				Mimo nie zachęcającego tematu - przeczytałem wszystkie posty   
mamusiu ....   
Ten brzęczek to elektromagnes przyciągający ruchomą blaszkę ze stalowym nitem. Będzie działał tylko przy zasilaniu napięciem zmiennym, przemiennym - żadnych baterii.  
Aby otrzymać efekt sygnału, razem z nitem jest przynitowana aluminiowa membrana (ma drgać), wsparta na stalowej blaszce - ot i cała tajemnica. 
Dlaczego nie brzęczy?  bo: 
1. powierzchnia rdzenia elektromagnesu zardzewiała 
2. stalowy nit i blaszka membrany, jest zardzewiały, a sama membrana ma korozję - aluminium się utlenia 
3. blaszka jest za mocno wyprostowana lub nie osadzona na swoim miejscu (nacięcia na obudowie brzęczka) - oznacza to, brak możliwości odchylania się drgającej membrany. Możliwe też, że chromowana osłona jest wciśnięta. 
4. brak izolacji zwojowej - emalia, oznacza zwarcie do obudowy 
5. stopiony przepust plastikowy początku lub końca cewki, przylutowanych do zacisków przyłączeniowych. Może to być też  spowodowane nadtopieniem ich lutownicą   
to chyba tyle w tym temacie
 
Co do skuteczności działania - przy pracującym silniku działanie zadowalające     Przy wyłączonym silniku - brak sygnału. 
Polecam dzwonek, dlatego moje Robaki mają oba środki ostrzegania dźwiękowego   
			 
			
			
 
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 25-10-2016 23:30:44 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post. 
		Kanilox (10-26-2016)
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |