| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					ETZ 250 szarpie, wyskakuje 3  bieg.
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		szczupak54 
 
 
		
			Mechanik 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 1,304 
Imię: Dawid 
Skąd: Ciarka 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: ETZ 250 szarpie, wyskakuje 3  bieg. 
			 
			
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 30-12-2014 01:33:22 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		hvil 
 
 
		
			Technik 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 755 
Imię: Piotr 
Skąd: LU 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: ETZ 250 szarpie, wyskakuje 3  bieg. 
			 
			
				Ja właśnie z tego samego powodu rozebrałem silnik w jaskółce. (MZ es250/1) 
Z tym, można jeździć, ale obrywają sąsiednie tryby, kły na jedynce i ząbki na trybie na drugim wałku. Szkoda męczyć silnika. Nie kupuj chińskich trybów, szukaj w dobrym stanie oryginałów, albo zamów u Pana Wachnickiego. Jeszcze jakość jako tako trzymają jego wyroby. 
 
Problem w tym, że by to wymienić musisz rozebrać silnik w pył, a wtedy warto już wymienić to i owo (łożyska, uszczelniacze, może sprzęgło zrobić itp) a te tryby to musisz mieniać parami, nie tylko trójkę ale i ten z którym trójka się łączy. Ja ze swoją skaczącą dwójką jeździłem dwa lata ale teraz idzie generalka wszystkiego w silniku.
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 30-12-2014 01:34:33 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		belda1999@o2.pl 
 
 
		
			Technik 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 513 
Imię: Bartek 
Skąd: Sulechów 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: ETZ 250 szarpie, wyskakuje 3  bieg. 
			 
			
				Widziałem to, tylko że mi szarpie a jak już wyskoczy to nie spada na 2 tak jak tam jest napisane tylko po prostu bieg wyskakuje jak bym luz włączył.  
 (30-12-2014 01:34:33)hvil napisał(a):  Ja właśnie z tego samego powodu rozebrałem silnik w jaskółce. (MZ es250/1) 
Z tym, można jeździć, ale obrywają sąsiednie tryby, kły na jedynce i ząbki na trybie na drugim wałku. Szkoda męczyć silnika. Nie kupuj chińskich trybów, szukaj w dobrym stanie oryginałów, albo zamów u Pana Wachnickiego. Jeszcze jakość jako tako trzymają jego wyroby. 
 
Problem w tym, że by to wymienić musisz rozebrać silnik w pył, a wtedy warto już wymienić to i owo (łożyska, uszczelniacze, może sprzęgło zrobić itp) a te tryby to musisz mieniać parami, nie tylko trójkę ale i ten z którym trójka się łączy. Ja ze swoją skaczącą dwójką jeździłem dwa lata ale teraz idzie generalka wszystkiego w silniku. 
Uuuu to lipa :I nie wiem czy później złożył bym ten silnik :/
			  
			
			
 
Kocham naprawiać Polską Motoryzację  
Jeśli pomogłem proszę kliknij POMÓGŁ to nic nie kosztuje
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-12-2014 01:37:44 przez belda1999@o2.pl.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 30-12-2014 01:36:23 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |