| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 5 głosów - 5 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					'74 Predom-Romet Polo-Lux, czyli co można kupić na złomie by wnusiu94
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		wnusiu94 
 
 
		
			Moderator Działu Rowerowego 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 3,184 
Imię: Adam 
Skąd: Wrocław 
Pojazd: Romet 50-T-1 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 20-07-2014 15:45:10 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Kolo4x4 
 
 
		
			Młody Ogarowiec :D 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 422 
Imię: Mirosław 
Skąd: Turze Pole (RBR) 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 20-07-2014 17:03:45 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Przemi998 
 
 
		
			Komarowiec 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 5,103 
Imię: Przemek 
Skąd: Zakrzewo 
Pojazd: Romet Komar 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: '74 Predom-Romet Polo-Lux, czyli co można kupić na złomie by wnusiu94 
			 
			
			
			
 
Moje Maszyny: 
komar 2352 
Romet Polo 
Sprzedane: 
Romet 50 t-1  
Romet ogar 205  
Jawa kaczka  
komar 2330
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 20-07-2014 17:33:25 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		PawełBike 
 
 
		
			Uczeń mistrzów prowizorki 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 479 
Imię: Paweł 
Skąd: Iława 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: '74 Predom-Romet Polo-Lux, czyli co można kupić na złomie by wnusiu94 
			 
			
				 (20-07-2014 20:16:38)Krystian Colo napisał(a):  dziwię się dlaczego ludzi wyrzucają takie skarby na złom. 
Normalnię, dla nas to unikat, coś za co jesteśmy w stanie przepłacić, a dla kogoś innego to stary rowerek niepotrzebny, a dla kolejnego to szrot z prl i woli jeździć nowym bmx z blaszki z biedronki. Chociaż nawet jakbym nie był w temacie rowerów to i tka chyba kapnołbym się, że to jest fajnie i ktoś to kupi
			  
			
			
 
Dziesiątki rowerów romet, niezliczone ilości innych, 4 motorowery, 1 motocykl, a zapał nadal nie ustaje...
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 20-07-2014 22:07:14 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		zbieracz 
 
 
		
			Nowy 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 108 
Imię: Łukasz 
Skąd: woj.śląskie 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: '74 Predom-Romet Polo-Lux, czyli co można kupić na złomie by wnusiu94 
			 
			
				Nie no, ten Twój niedzielny zakup rozwalił mi system!!!! Stan roweru jest świetny. Dziwi minie mentalność ludzi, którzy takie rzeczy oddają na złom. Rozumiem Wigry, jakich pełno, ale ten rower już samym swoim kształtem powinien dać coś do myślenia. Jednak, gdyby ten ktoś pomyślał, to rower by wisiał na aledrogo, jako "kjs, unikat, bambino, prl relikt".  
Powodzenia w renowacji!    Pewno będzie szybka, bo korci aby pojeździć   
			 
			
			
 
Romet Wigry-Junior '76 
Romet Wigry3: '77, '84, '87 
Supercycle /Wigry3 '80 
Romet Flaming: '72, '77 
Romet Karat '72 
Romet Sokół '73 
Romet Czajka '73 
Romet Jubilat2 '89 
FSM Karlik21 '91
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 20-07-2014 22:57:44 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		yolk 
 
 
		
			Nowy 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 16 
Imię: Rafał 
Skąd: Warszawa 
Pojazd: Inny Romet 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: '74 Predom-Romet Polo-Lux, czyli co można kupić na złomie by wnusiu94 
			 
			
				Zweitakter napisał(a):?!?! 
wymienic bezwzglednie, prostowac to se można druty co błotnik trzymaja 
Szczególnie można sobie wymienić w rzadkim rowerze z '74 roku i jeszcze jak się chce zachować oryginalność roweru.
 
Widelce w tych rowerach mają przeważnie zaciskaną na prasie główkę widelca z widełkami, co nie daje zbyt dużej sztywności widelca. Znam wiele przypadków, że przy lekkim uderzeniu przednim kołem w wyższy krawężnik widelec wyginał się w miejscu łączenia główki z widełkami.  
W tym przypadku widelec jest dokładnie zgięty w taki sposób, nie widoczne jest odkształcenie widełek ani główki tylko prawdopodobnie widełki poruszyły się w główce więc jego wyprostowanie nie powinno być problemem.  
Kwestia późniejszego zachowania jego sztywności też jest do odtworzenia wystarczy tylko od dołu go pospawać w celu usztywnienia.  
Spawy będą całkowicie niewidoczne bowiem główkę widelca przykrywa ozdobna korona a od dołu koło i błotnik. 
Tak naprawiony widelec gwarantuje większą sztywność niż fabryczny zaciskany.
			  
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 22-07-2014 10:28:53 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 2 użytkowników postawiło piwo yolk za ten post:2 użytkowników postawiło piwo yolk za ten post. 
		PawełBike (07-22-2014), xsaman (10-27-2014)
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |