Romet- Motorower na codzień
|
Autor |
Wiadomość |
BigSoft
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 1,004
Imię: Przemo
Skąd: SI
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Romet- Motorower na codzień
Jeżdżę Chartem od 2 lat i od ponad 11 tys przejechanych km specjalnych problemów z nim nie mam. Przebieg przez większość tego czasu wynosił ok 50km/dzień. Jest obecnie moim głównym środkiem transportu. Dojeżdżam nim codziennie do pracy, zdarzało mi się nawet w zimie jeździć. Ostatnio nawet kolega z pracy stwierdził, że ten Chart jest faktycznie całkiem wytrzymały, bo dziennie mnie dowozi na miejsce mimo swojego wieku, niezależnie od warunków pogodowych. Jest drugim w mojej karierze Chartem, na poprzedniego też zbytnio nie narzekałem.
Miałem też Ogara 200 i również był całkiem niezłym motorowerem, ale Chart jest znacznie lepszy (ma lepsze hamulce, oszczędniejszy silnik, kierunkowksazy, stop, lepsze światło przednie, zawieszenie itd.)
Ps. Weź pod uwagę, że kupując starego Rometa będziesz musiał kasę w niego władować. Normalne, przecież te motorowery mają po 20 lat i więcej, ale jak zrobisz go porządnie od początku do końca, to powinien być na prawdę niezawodnym pojazdem.
citroen-XM.pl
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-11-2013 00:51:52 przez BigSoft.)
|
|
10-11-2013 00:45:59 |
|
|
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
|
10-11-2013 01:08:55 |
|
|
Mysiu
"Za mną tylko kurz.."
Liczba postów: 788
Imię: Kamil
Skąd: Mikołów, Katowice
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Romet- Motorower na codzień
Ja Ogarem 205 robie dziennie po 50 - 100km.
Jedyne co wożę to 2 świece, kondensator, żabki, 2 śrubokręty, 3 klucze dodawane do Romecików oraz ściągacz do magneto.
Tylko raz 30km od domu przestawił mi się zapłon przez moją nieuwagę ponieważ nie dałem podkładek sprężynujących pod śrubki.
Mnie w romecie nęka kilka rzeczy - prędkość, hamulce, oraz średniej jakości zawieszenie, po prostu tył cały pływa po drodze (koło wycentrowane przed sezonem, łożyska w kole wymienione, tulejki na wachaczu wymienione, rama prosta), po prostu takie części z przebiegiem się zużywają.
Jak zrozumiesz w silniku 023 bądź 019 zapłon to ten sprzęt staje się bezawaryjny jak mój. Pali od ząbka czy ciepły czy zimniutki.
Trzaskam nim naprawdę duże przebiegi, robie dwa remonty podczas sezonu (po 15kkm na CX łożyskach !).
Dobrze zrobiona maszyna nigdy nie zawodzi tak jak to BigSoft ujął.
|
|
10-11-2013 02:49:12 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|