| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Chart by Janusz94
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		Pompuś  
		
			Unregistered 
			
			
			 
			
 
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 13-10-2013 14:59:14 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		theogarowiec 
 
 
		
			rider ogar 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 1,010 
Imię: Szymon 
Skąd: Słupca 
Pojazd: Romet Pony 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 13-10-2013 15:59:45 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Lagoon 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 575 
Imię: Michał 
Skąd: Płock 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Chart by Janusz94 
			 
			
				Lepiej nie lepiej. Orientujesz się w cenach takich kierownic? To nie jest wydatek rzędu 20 zł. Jak ktoś przeprowadza tak poważne zmiany w silniku to liczy się z pewnymi kosztami, które i tak potem ulegają podwojeniu. Zawsze tak jest. Od razu polecasz Renthala, a to są jedne z najdroższych kierownic. Wyluzujcie trochę, chłopak się namęczył z cylindrem, chciałby pewnie żeby jego praca została przez Was doceniona, wbija na forum, zagląda w swój temat a tam marudzenie bo kierownica nie taka. Mi też średnio się podoba ,ale myślę, że na chwilę obecną nie jest to priorytet   
			 
			
			
 
Już nie chcę żadnych pilarek 
Witam! 
Zrobię dobrze cylindrom. Zainteresowany?Pisz PW! 
 
 
 
https://www.facebook.com/porting.studio/
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 13-10-2013 16:37:43 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 4 użytkowników postawiło piwo Lagoon za ten post:4 użytkowników postawiło piwo Lagoon za ten post. 
		BigSoft (10-13-2013), Stachu.G (10-13-2013), Taśma (10-13-2013), theogarowiec (10-13-2013)
	 | 
 
 
	
		
		janusz94 
 
 
		
			Rezonator 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 65 
Imię: Janusz 
Skąd: wlkp 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Chart by Janusz94 
			 
			
				 (13-10-2013 15:03:06)Romet drajwerV2 napisał(a):  kompera jebentna mierzyłeś stopień sprężania? Na jakiej wysokości wydech? 
Stopień sprężenia około 12:1 ale dokładnego pomiaru nie robiłem. Wydechowe 21,5mm od gmp.
 
Do reszty   
Komprecha gigant bo głowica dobrze wytoczona i wszystko zrobione jak ma być to jest też duża komprecha po dotarciu będzie jeszcze troszke większa. 
A dla nie wtajemniczonych ja mam zrobiony szlif tak że praktycznie bym docierać nie musiał bo jest na tzw. lusterko czyli bez jakich kolwiek rys i dlatego też komprecha odrazu spora.
 
Kierownica może wyglądem nie powala ale jest po pierwsze szeroka, po drugie wygodna po trzecie solidniejsza niż 90% kierownic po 200zł a po 4 enduro nie będzie pasowała w ogóle do mnie i do tego moto   
A teraz coś dla ciekawskich   
Dzisiaj była pierwsza próba odpalenia i po dość długim czasie męczarni odpalił ale co chwila gasł...zalewa dość mocno bo 2-3 odpalenia i co chwila to gorzej...na początku kręciłem zapłonem ale nic nie dawało, więc stawiam na za bogatą dawke bo w wydechu mokro... 
Druga sparawa to nieszczelności lekkie w 3 miejscach do zlikwidowania, puszcza pod głowicą, delikatnie pod cylem i przy płuku od strany zapłonu w karterach też gdzieś delikatnie się paliwko pojawia ;/ 
Jutro ciąg dalszy zmagań z tą cholerą...nawet kawałek się przejechałem na najniższych obro bo każde dodanie gazu to odrazu zalewa...na 3b bez gazu zapierdala dobrze więc mam nadzieje że będzie zapierdalał jak należy.. 
O filmy narazie nie pytać bo dzisiaj niemiał kto nagrywać
 
I tak żeby drentwo nie było    niema jak to odcinka i ogień z wydechu na metr przy obrotach rzędu 3k rpm   
			 
			
			
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-10-2013 19:54:43 przez janusz94.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 13-10-2013 19:48:16 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 2 użytkowników postawiło piwo janusz94 za ten post:2 użytkowników postawiło piwo janusz94 za ten post. 
		stqc (10-14-2013), Taśma (10-13-2013)
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     3 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |