| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					romet Chart 210 elektronik by STQC
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		Patryk82 
 
 
		
			Jak sie chce sie, to sie da sie. 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 246 
Imię: Patryk 
Skąd: Wieluń  
Pojazd: Romet Chart 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet Chart by STQC 
			 
			
				Mozna kupić takie po 20zł, ale one są strasznie słabo wykonane, np. mam w domu takiego od keewaya kupionego u wronki, silnik pewnie będzie dzwonił jak tamburyn, bo pierścienie mają pionowy luz.. Poza tym sworzeń lata wnet, więc otwór jest zbyt luźny, stop tez pewnie słaby. Lepiej jest zainwestować te 50zł i mieć spokój, szukaj w sklepach typu wilmat, na allegro tez. Firma np. piston kit (unikaj wm motor), na jednej stronce były fajne tłoki power force w cenie ok. 40zł, jest w czym wybierać, trzeba tylko chęci i poczytaj o dopasowywaniu takich tłoków, pomogę Ci, ze tłok rometa ma kluczową odległość, czyli oś sworznia-denko 25mm ;)
			 
			
			
 
Łan cyl, tu stroke  
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-05-2013 18:58:21 przez Patryk82.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 29-05-2013 18:53:44 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		stqc 
 
 
		
			Moderator 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 3,748 
Imię: Maciek 
Skąd: Mazury 
Pojazd: Romet Chart 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet Chart by STQC 
			 
			
			
			
 
xyz
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 30-05-2013 12:01:44 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		stqc 
 
 
		
			Moderator 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 3,748 
Imię: Maciek 
Skąd: Mazury 
Pojazd: Romet Chart 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet Chart by STQC 
			 
			
			
			
 
xyz
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 31-05-2013 11:01:28 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		stqc 
 
 
		
			Moderator 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 3,748 
Imię: Maciek 
Skąd: Mazury 
Pojazd: Romet Chart 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet Chart by STQC 
			 
			
				Aktual mały    
No więc tak zabrałem się za robotę i wyczyściłem tłumik. Jutro uszczelniam tłumik uszczelniam sznurem azbestowym, a łączenie kolanko-cylinder uszczelką zrobioną z klingierytu (najpierw trzeba ją zrobić    ) 
A i jeszcze jedno na temat tłumika MIXOL TO SYF !
 http://imageshack.us/a/img405/8669/28052013046.jpg
http://imageshack.us/a/img842/4909/28052013043.jpg
A no i rama prosta   
To opowiem hisrotię    No to tak 6.30 pobudka, szybkie śniadanie, mieszanie paliwa (3L) grzeję Charta i ruszam w trasę ok.15KM po asfalcie    nie zarejestrowanym Chartam   
Dobra godzina 7.15 jestem na miejscu i rozbieranie Charta (nie mam fotek). Po czym prostowanie jego    Około godziny 12 powrót do domu jadę sobię patrzę a tu przedemną Policja no to gaszę Charta i wracam pchając jego    Naszczęście się nie wrócili. No i pojechałem polnymi drogami około 30km miałem do domu ale dojechałem trochę pobłądziłem i nabiło mi 40km    Gdy dojechałem do domu banana na twarzy miałem do niedzieli do momentu w którym skończyło mi się paliwo    Bo znów zamiast Chartem polnymi to muszę jechać rowerem (5km w jedną strone). No i tak oto mała historia. 
Fotki
 http://imageshack.us/a/img545/6669/zdjcie0177rm.jpg
http://imageshack.us/a/img845/3919/zdjcie0178b.jpg
http://imageshack.us/a/img694/7461/zdjcie0176c.jpg
Komentować,oceniać
			  
			
			
 
xyz
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 10-06-2013 21:55:48 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |