Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[oddzielony] Rekord rocznik 1975. Renowacja.
|
Autor |
Wiadomość |
Kamils182
Nowy
Liczba postów: 44
Imię: Kamil
Skąd: Murowana Goslina
Pojazd: Inny Romet
|
[oddzielony] Rekord rocznik 1975. Renowacja.
Bede odnawial dokaldnie takie sam rower w takim samym kolorze... Mam pytanka...
Wolnobieg 4rzedowy luz na boki to normalne da sie ten luz usunac? Rower bede mial dopiero w sobote na warsztacie pytam za wczasu no i klamki do hamulcow... Musze kupic nowe czy dostane do nich linki i odpowiednie panczerze ? Chodzi o te koncowki do wchodza w klamki ... :/
Notatka od Dawdzio, 21-02-2023 16:15:06
Chłopie, odkop roku. Autora tematu nie było na forum od 10 miesięcy.
Wydzieliłem post, następnym razem załóż po prostu nowy temat.
|
|
|
21-02-2023 14:36:09 |
|
|
Rower Power
Nowy
Liczba postów: 48
Imię: Piotrek
Skąd: Pruszków
Pojazd: Inny
|
RE: [oddzielony] Rekord rocznik 1975. Renowacja.
Witam. Niestety utknąłem z moim Rekordem, ale go nie porzuciłem.
W sprawie pytań, Ad 1. Zależy jak duży jest luz w wolnobiegu. Miałem taki wolnobieg z dość dużym luzem ( około 0,5 mm ) i działał dobrze. Ja bym na razie zostawił. Ale jeżeli bardzo Cię on martwi, to możesz zajrzeć do środka. Wewnątrz są podkładki, które go regulują, można wyjąć najcieńszą i sprawdzić czy będzie się kręcił (uwaga! wewnątrz wolnobiegu jest bardzo dużo malutkich kuleczek, które lubią ginąć).
Ad 2. Same końcówki pancerza do tych klamek są praktycznie nieosiągalne. Ja ostatnio musiałem takie dorobić. Można je też zastąpić śrubami regulacyjnymi, z tym, że to już nie jest tak jak w oryginale. Linki i pancerze zakładam nowe, bo oryginalne są zazwyczaj w złym stanie i bardzo nieskuteczne a chodzi o bezpieczeństwo. Ale ostatnio w jednym Jaguarze montowaliśmy oryginalne pancerze z nowymi linkami.
Mam nadzieję, że pomogłem. W razie czego pytaj.
|
|
22-02-2023 10:43:27 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|