| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 1 głosów - 5 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					Mińsk plus na masie
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		Mixol 
 
 
		
			Uczeń 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 231 
Imię: Mixol 
Skąd: okolice Mińsk Maz 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 04-08-2017 11:38:48 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Robert1 
 
 
		
			Nowy 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 12 
Imię: Robert 
Skąd: Katowice 
Pojazd: Romet Minsk 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Mińsk plus na masie 
			 
			
				Temat niby był wałkowany, ale mam co do tego wciąż wątpliwości ze względu na na to, że wszyscy profilaktycznie zakładają w motocyklach mostki prostownicze i na nich zmieniają biegunowość (podobno). Z pomiarów multimetrem na prądnicy wynika, że plus jest na masie jednak jest to tak dziwna sytuacja, że chciałbym potwierdzenia osób, którzy mają oryginalne prostowniki. Głównie chodzi o żywotność modułu, ponieważ dla niego zmiana biegunowości będzie niedobra. A poza koleją zastanawia mnie ten montaż mostka prostowniczego chętnie powielany w internecie m.in tutaj. Jak on może działać jak jest montowany niezgodnie z zasadą montażu urządzeń elektrycznych, mianowicie jest on montowany z pominięciem masy własnej mostka i jednego konektora AC. Zajmowane są tylko po jednym konektorze AC i po jednym konektorze +, a powinny być zajęte wszystkie konektory, w ogóle żeby taki mostek ładował musi podawać napięcie wyższe niż 12v w tym przypadku.  
Mam obawy, że to wszystko są przeróbki tzw. WC-fachmanów, ponieważ nigdzie nikt nie opisuje zasady na jakiej miałby działać tak połączony mostek.
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 04-08-2017 12:45:02 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |