Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Komar 232 - brak "luzu" przy pracujacym silniku
Autor Wiadomość
Zdziczest Offline
Nowy
*


Liczba postów: 8
Imię: Mario
Skąd: DC
Pojazd: Inny
Post: #1
Komar 232 - brak "luzu" przy pracujacym silniku
"sztywniak" od niedawna u mnie, na razie testuje, reguluje, sprawdzam Smile Problem jaki mam dotyczy wybierania luzu:
-na wylaczonym silniku, luz jest delikatnie wyczuwalny i nie ma problemu z ustawieniem manetki na 0, tak aby mozliwy byl rozruch
-na pracujacym silniku, przelaczanie biegow (redukcja) idzie sprawnie. Tradycyjnie jedynke trzeba trzymac, dwojka trzyma sie sama. Ale jak dojezdzam do swiatel i jest potrzeba zatrzymania sie, to w zaden sposob nie jestem w stanie "wbic" luzu - tak jakby go nie bylo. Efekt taki, ze musze ciagle trzymac go na sprzegle, zeby stal w miejscu. Wszelkie proby znalezienie luzu koncza sie zdlawieniem silnika (bo zawsze ktorys bieg jest wbity).
Co odpowiada za taki stan? Gdzie szukac rozwiazania? ("szukajka" nic mi nie dala)


PS' przepraszam za brak polskich znakow - po prostu komp nie ma polskiej klawiatury

Przepraszam za brak polskich znakow - po prostu komp nie ma polskiej klawiatury
13-08-2015 17:18:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Pablo z Garażu Offline
Pogromca korozji :D
*


Liczba postów: 166
Imię: Paweł
Skąd: Ok. Krosna [RKR]
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Komar 232 - brak "luzu" przy pracujacym silniku
Spróbuj jeszcze wyregulować biegi.
13-08-2015 21:54:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Amal 16 Jawa50/Ogar200
Ostatni post: Bob_Harley
Dzisiaj 23:27:25
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 46
Romet Chart czy MZ ETZ 50...
Ostatni post: schabowy07
Dzisiaj 21:47:05
» Odpowiedzi: 15
» Wyświetleń: 4031
[K] Części do rowerka Smy...
Ostatni post: Piotrekdriver1
Dzisiaj 11:56:30
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 217
Witam cudownie zakręconyc...
Ostatni post: jodrobin
Wczoraj 10:45:07
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 64
Romet Ogar 200 - usprawni...
Ostatni post: grissley
Wczoraj 00:41:41
» Odpowiedzi: 50
» Wyświetleń: 3524
Instrukcje do Rometów
Ostatni post: tramwajarz
17-09-2025 21:34:28
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 68581
Wigry 2 1976 - Remont woj...
Ostatni post: usertm
17-09-2025 19:22:05
» Odpowiedzi: 41
» Wyświetleń: 8249
Dziurawy bak Ogar 200
Ostatni post: romek
17-09-2025 13:39:09
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 298
3 ROVERy do rozpoznania
Ostatni post: zaz
16-09-2025 23:18:24
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 194
Brak maksymalnej mocy, pr...
Ostatni post: Bob_Harley
15-09-2025 23:31:15
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 325
Junak M10 sprzęgło
Ostatni post: ZielonyTRN
15-09-2025 19:28:59
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 114
Finanse forum
Ostatni post: romek
15-09-2025 12:08:39
» Odpowiedzi: 100
» Wyświetleń: 39275
Wigry 2 1975
Ostatni post: zaz
15-09-2025 05:11:15
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 162
Króciec JAWA50/Ogar200-Am...
Ostatni post: Fearevil
15-09-2025 00:20:20
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 325
cześć
Ostatni post: kawu26
14-09-2025 11:03:33
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 125

Reklama