| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 0 głosów - 0 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					[Kadet] żarówka
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		nie_mientki 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 6,376 
Imię: Michał 
Skąd: Puławy 
Pojazd: Romet 50-T-1 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: żarówka 
			 
			
				Kwestia szklanki do połowy pełnej lub od połowy pustej. Że świeciłaby przez połowę czasu (a nawet odrobinkę mniej) to wiem, elektrę jakoś zaliczyłem   A to nie migałoby jakoś nieładnie?
 
Albo wziąć dwie diodowe i podłączyć równolegle ale "w dwie strony". Wtedy by gasły tylko podczas małych napięć(tudzież prądów), czy to po jednej czy po drugiej stronie sinusoidy. Dobrze kombinuję?
 
Sorry BigSoft, może banalnie pytam ale jest mądrzejszy to się kształcę.
			  
			
			
 
KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA ! 
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 24-12-2013 01:50:53 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Tomasso94 
 
 
		
			Przebiegły Administrator :D 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 4,042 
Imię: Tomasz 
Skąd: Będzin / Bydgoszcz 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 24-12-2013 01:57:04 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		BigSoft 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 1,006 
Imię: Przemo 
Skąd: SI 
Pojazd: Romet Chart 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: żarówka 
			 
			
				 (24-12-2013 01:50:53)nie_mientki napisał(a):  Albo wziąć dwie diodowe i podłączyć równolegle ale "w dwie strony". Wtedy by gasły tylko podczas małych napięć(tudzież prądów), czy to po jednej czy po drugiej stronie sinusoidy. Dobrze kombinuję? 
Dobrze kombinujesz   
nie_mientki napisał(a):Sorry BigSoft, może banalnie pytam ale jest mądrzejszy to się kształcę. 
Nie masz za co przepraszać. Dla mnie nie ma problemu odpowiedzieć komuś nawet na banalne wg mnie pytanie (no chyba, że na forum ktoś się o to samo pyta setny raz...), bo wiem, że nie każdy jest alfą i omegą, i nie każdy musi wszystko wiedzieć· Głupi są Ci, co uważają się za najmądrzejszych i często w głoszonych przez siebie bredniach brną w coraz głębszy kanał ośmieszając siebie, byle nie przyznać się do błędu.
 
Co do mrugania diod - wszystko zależy od obrotów. Częstotliwość prądu zmienia się wraz ze zmianą obrotów i wynosi:
 f= p*n/60,
gdzie: 
f - częstotliwość; 
p - ilość par biegunów magnesów; 
n - prędkość obrotowa silnika;
 
Czyli, jeżeli magneto ma 6 magnesów, mamy więc 3 pary. Przyjmujemy, że jedziemy 50km/h, silnik wtedy kręci 6000 obr/min (dane opieram na Charcie), więc:
 
f= 3*6000/60 = 300Hz.
			  
			
			
 
 citroen-XM.pl
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 24-12-2013 10:44:07 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |