| 
		
	 
		
			| 
					KOMAR 2361 - SPORT - kolejny Robak
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
		
		
	
		| joozek   senior
 
 
   Liczba postów: 2,411
 Imię: Józek
 Skąd: Lubin
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: KOMAR 2361 - SPORT - kolejny Robak 
 Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
 |  |  
	| 10-10-2018 11:09:49 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif) 2 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post:2 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post. Jorginsson (04-08-2023), Rafał1977 (10-10-2018)
 |  
	
		| joozek   senior
 
 
   Liczba postów: 2,411
 Imię: Józek
 Skąd: Lubin
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: KOMAR 2361 - SPORT - kolejny Robak 
 
				 (10-10-2018 13:24:22)tommy napisał(a):  I pytanie, mój Sport jest z 1974 lampa tworzywo, czy widełki powinny być z podwójnym uchwytem na amortyzator oraz czy kierownica z radełkowaniem pod obejmy czy nie? 
Tak - lampa tworzywo 
przedni widelec jak w moim - wahacze pchane 
kierownica gładka 
zbiornik paliwa z przednim mocowaniem jak w modelu POLO
			 Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
 |  |  
	| 10-10-2018 17:04:58 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| joozek   senior
 
 
   Liczba postów: 2,411
 Imię: Józek
 Skąd: Lubin
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: KOMAR 2361 - SPORT - kolejny Robak 
 
				Amortyzatory tylne, dolne mocowanie to pojedyncze blachy. Przednie mocowanie tylnego wahacza też spłaszczone, bez dodatkowych tulei, jedynie nawiercony otwór fi 10,25 mm. 
Gumę szkła wycinam z gładkiej gumy 2 mm. Kupinem kiedyś taką w Castoramie.  
Wiem, że niektórzy zamiast tej gumy, dają silikon, ew klej do luster.  
W dawnych czasach "królowała uszczelka słoika od ogórków"    taka czerwona, fi wewnętrzne było takie same.  
Przelotkę linki produkuję sam    choć takowej w tym modelu nie było (obejrzyj dokładnie przedni błotnik - brak otworu fi 4 mm). Kształt tej przelotki zaczerpnąłem od późniejszego modelu Ogara, a element gumowy dobrałem w sklepie elektrycznym.
 
Co do śrub, "wkrętów z łbem kulistym, soczewkowym" - nowych nie znalazłem, więc szukałem po znajomych wśród rupieci i składzików      głownie M6 rożnych długości. Najwięcej będziesz potrzebował dł 12, 14 i 16 mm. 
Ja gdy je zbierałem, nie odpuściłem żadnej, a te rozkalibrowane wkrętakiem płaskim nad-spawy-wałem, robiłem nowy rowek, polerowałem i chromowałem   
To były czasy ...   Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
 |  |  
	| 11-10-2018 11:02:03 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| joozek   senior
 
 
   Liczba postów: 2,411
 Imię: Józek
 Skąd: Lubin
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: KOMAR 2361 - SPORT - kolejny Robak 
 
				Pierwsza sprawa to siedzenie do Polo jest zupełnie inne.W sumie do Sporta 2361, były 2 blachy, nie mylić z blacha do 2360, import Włochy.
 W modelu 2361, na pewno do rocznika 1973, były inne zaczepy pokrowca, zadziory, takie jak repliki z KlasykMoto.
 W 1974 zmieniono te zaczepy na takie jak w komarze 2, 3 i Pony.
 W moim sporcie nie było siedzenia, więc kupiłem od Ani.  Gdy je rozebrałem, okazało się że identyczne mam w moim 2350-2. Wtedy uznałem że tak ma być. Dziś wiem, że w sporcie 2361 od 74 roku nie ma tego podcięcia okrągłego,  w stronę zbiornika.
 Tak, mój Sport ma blachę od 2350-2.
 Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
 |  |  
	| 06-12-2022 23:42:19 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| romek   019 rzondzi
 
  
 
   Liczba postów: 2,793
 Imię: Marcin
 Skąd: NOS
 Pojazd: Romet Komar
 
 | 
			| RE: KOMAR 2361 - SPORT - kolejny Robak 
 |  |  
	| 24-02-2023 20:44:13 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |