Ocena wątku:
- 1 głosów - 5 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Romet Universal
|
Autor |
Wiadomość |
Amator
Nowy
Liczba postów: 1
Imię: Bartek
Skąd: Wrocław
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Romet Universal
Witam!
Panowie POMOCY!!! Na wstępie przyznaje rację Zweitakter'owi - mi też się wydaje że rower kolegi Kocura to Sprint. Koła 24" ewidentnie o tym świadczą. Szczególnie, że po zdjęciach widać, że to jest mała kolarka a taką, jedyną w swoim rodzaju był Sprint . Ale do rzeczy.
Mam problem takiej postaci - w tym roku wydobyłem z czeluści swojej piwnicy moją starą kolarkę, też Sprinta (kuchnia jak wspomnę jak się na niej śmigało to aż mi banan na twarz wyłazi ;]). Ogólny stan kiepski z uwagi na to, że dorwała ją wilgoć, a że kawał czasu tam przeleżała to rudej na niej co nie miara. Postanowiłem że ją wyremontuję, a w szczególności chciałem wymienić koła. I tu ogromny problem. Nigdzie (w wierzcie poświęciłem na to dużo czasu i telefonów po sklepach rowerowych z całej Polski) nie mogę znaleźć piast, które pasowały by do ramy. Po dłuższych oględzinach okazało się dodatkowo, że moja wersja to wersja "Start", czyli brak z tyłu przerzutek, a jedynie jeden wolnobieg. I to mnie trochę zastanowiło, że najprawdopodobniej wersja "Start" z uwagi na to, że miała jeden wolnobieg miała zupełnie inny rozstaw tylnych widełek (u mnie kaseta z przerzutek na pewno już by nie weszła). Prośba jest taka - do Kocur - możesz zmierzyć jaka jest szerokość tylnych widełek, czyli jakiej szerokości piastę można tam zamontować? Czy ktoś z Was próbował restaurować (kupując nowe części) taką kolarkę? Dodam tylko, że u mnie rozstaw tylnych widełek to 115 a przednich 85 mm. Kocur, a jak u Ciebie?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-05-2013 21:47:58 przez Amator.)
|
|
13-05-2013 21:46:15 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|