Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Uszczelnienie wyrobu gaźnikopodobnego typu Jikov
Autor Wiadomość
Bob_Harley Offline
Technik
*


Liczba postów: 632
Imię: Bob
Skąd: Świętokrzyskie
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #1
Uszczelnienie wyrobu gaźnikopodobnego typu Jikov
Witajcie Szanowni Romeciarze! Czy istnieje jakiś ultymatywny sposób na uszczelnienie tego tzw. mieszacza paliwa z powietrzem (bez obrazy), w taki sposob aby uniknąć ciągłego uciapania cylindra, glowicy i błotnika z chlapaczem. Nie jest to jakis wielki problem, bo łatwo to wyczyscic ale na dłuższą metę bywa denerwujące. Kiedys zalozylem pod dekielek tego Jikova taką uszczelke z zestawu ale skonczylo sie to niemożliwoscia wyregulowania plywaka co skutkowalo albo niepodawaniem odpowiedniej ilosci paliwa albo ciaglym laniem jak z kranu. Myslalem tez nad jakims oringiem ale czy wtedy nie bedzie sie tworzylo jakies podcisnienie co bedzie powodowało dalsze problemy z odpowiednim podawaniem paliwa?
29-03-2022 16:32:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Spaceman164 Offline
Jawasaki 223
*


Liczba postów: 632
Imię: Spaceman164
Skąd: Okolice Tarnowa
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #2
RE: Uszczelnienie wyrobu gaźnikopodobnego typu Jikov
Jeżeli masz uciapany cylinder i głowicę to może nie masz tego "lejka" pod gaźnikiem? lub źle założony, u mnie kapało na cylinder z dziurki pod króćcem dopóki nie ustawiłem odpowiednio blisko cylindra tego lejka i teraz paliwo, które kapie z gaźnika po zgaszeniu motoru trafia prosto w lejek, a co do dekla komory pływakowej to raczej nie ma sposobu, uszczelka tak jak pisałeś tylko pogarsza sprawę bo nie będzie można wyregulować poziomu paliwa, mi akurat to bardzo jakoś nie przeszkadza, że komora jest na zewnątrz cała w paliwie :F ale wiadomo zawsze to jakieś tam straty tego paliwa, ale raczej nie tak duże żeby było odczuwalne po kieszeni Smile

Motoren:
-Ogarrr 200 '88
-Cezet 350 472.5 '82
YT-Motorower Ogar Jaskrawo-Niebieski
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-03-2022 19:25:43 przez Spaceman164.)
29-03-2022 19:24:32
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Bob_Harley Offline
Technik
*


Liczba postów: 632
Imię: Bob
Skąd: Świętokrzyskie
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #3
RE: Uszczelnienie wyrobu gaźnikopodobnego typu Jikov
okapnik mam na miejscu i rzeczywiscie nadmiar leci do niego lecz czesc paliwa po prostu wychlustuje (nie wiem czy jest takie słowo xD) sie z komory pływaka. Tak sobie myslalem ze jakby tam dokladnie uszczelnic to byloby czysciej ale wtedy wlasnie pojawia sie zapewne problemy z regulacją etc.
29-03-2022 21:25:34
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Quake96 Offline
Pyr pyr, wrum, wrum :D
Moderatorzy


Liczba postów: 2,790
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #4
RE: Uszczelnienie wyrobu gaźnikopodobnego typu Jikov
Ten gaźnik zawsze będzie się pocił. Uszczelka to jedno, ale pamiętaj że masz też "zatapiacz" pływaka, przez który gaźnik się właśnie "poci".

Aaa i sama uszczelka w zasadzie nic nie zmienia. Czy miałem, czy nie miałem było praktycznie to samo. Ustaw odpowiednio poziom paliwa to nie będzie go za dużo i za dużo tym samym się lać nie będzie. U mnie nie ma raczej problemu z "laniem" po błotniku, a co najwyżej sam gaźnik jest czasem przypocony i ewentualny nadmiar spływa na okapnik.

- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...


"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
29-03-2022 21:57:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Quake96 za ten post.
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: Fearevil
Dzisiaj 16:23:27
» Odpowiedzi: 276
» Wyświetleń: 30851
Moja nowa dojazdówka (Oga...
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 04:37:55
» Odpowiedzi: 90
» Wyświetleń: 8434
UWAGA TO JEST OSZUST - ...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Dzisiaj 00:31:57
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 13769
RE: UWAGA TO JEST OSZUST ...
Ostatni post: Marooo4
Wczoraj 22:11:23
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 70
Instrukcje do Rometów
Ostatni post: romek
14-11-2025 16:58:01
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 69947
Komar 2352 1984r
Ostatni post: jacomoto
14-11-2025 11:49:28
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 509
[K] Mocowanie tłumika oga...
Ostatni post: KubaOg
13-11-2025 23:44:28
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 348
Kartery S38ZB4
Ostatni post: Szczepan
13-11-2025 12:36:29
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 141
Dezamet 019 regeneracja g...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
13-11-2025 09:23:48
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 606
Co to za rower ZZR
Ostatni post: Rometowiec_SJZ
12-11-2025 23:29:29
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 115
Romet 50-T1 Tramwajarza
Ostatni post: tramwajarz
12-11-2025 22:39:57
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 6096
Rejestracja Komara 2350
Ostatni post: Szczepan
12-11-2025 22:23:25
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 242
Romet 50-T1 by sbanys
Ostatni post: sbanys
11-11-2025 22:16:58
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 229
Romet kadet kopniak łapie...
Ostatni post: Merfix
11-11-2025 21:14:47
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 343
silnik dezamet 029
Ostatni post: Norweski Zomowiec
11-11-2025 16:05:36
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 10199

Reklama